פרסומות

כתבות אחרונות

 
דיוויד שווימר בקמפיין מיטב / צילום: צילום מסך

אפילו רוס מ"חברים" גויס: למה בתי ההשקעות פותחים את הכיס ומשתלטים על הפריים-טיים

השיח הישראלי שהשתנה, הירידה בגיל הלקוחות והקורונה שגרמה ליותר אנשים להתעניין בעולמות הפיננסיים, הופכים את בתי ההשקעות למוצרים שיווקיים עם קמפיינים פרסומיים • במיטב עומדים מאחורי הבחירה בפרזנטור לא ישראלי למרות הביקורת, במור מדגישים את השוויון המגדרי, ובאלטשולר שחם ממשיכים בהמרצת הצרכנים

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2022
דיוויד שווימר בקמפיין מיטב / צילום: צילום מסך

עם כאלו חברים: ההשקעה בדיוויד שווימר השתלמה למיטב דש

השקעה מאסיבית במדיה ותוספת יח"צ בעקבות השימוש בדמותו של רוס מ"חברים" השתלמו לבית ההשקעות מיטב SA - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות קליפ מושקע וצבעוני, קרן פלס ועומר אדם משיגים תוצאות ממוצעות לאופטיקנה

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2022
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

לקראת פסח: שופרסל וסופר-פארם בולטות בין הרשתות שמשווקות מזון ומתנות

הגעגועים של הישראלים לנתב"ג עזרו לקמפיין החדש של ג'יימס ריצ'רדסון לבלוט בהפסקת הפרסומות למרות השקעה נמוכה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיעורי האהדה הגבוהים לפרסומת של ביטוח 9 מעידים כי הקהל התרגל לקו החדש של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2022
רותם סלע ורון קאופמן בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

היקף ההשקעה אינו ערובה להצלחת הקמפיין, אלא הנוכחות הקבועה בהפסקת הפרסומות

נועה קירל תופסת שני מקומות מבין עשרת המובילים השבוע עם סופר-פארם ו-yes • בנק דיסקונט שומר על מקומו בצמרת הטבלה עם מסרים מהודקים • והקמפיין המושקע מכולם של שופרסל לקראת הפסח, בהיקף של 1.6 מיליון שקל, הגיע למקום החמישי

מיכל רז-חיימוביץ' 07.04.2022
צביקה נטר, מנכ''ל אינוביד (Innovid) / צילום: Innovid

"תראו לי חברה טכנולוגית אחת שלא ירדה ב-30%": המנכ"ל שמנצח את גוגל, בטלוויזיה

צביקה נטר, מייסד החברה שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית לפרסום בטלוויזיות חכמות, לא מתחרט על המיזוג ל-SPAC למרות צלילת המניה ("אינוביד צומחת יפה. תראי לי חברת טכנולוגיה אחת שלא ירדה ב-30%"), ומסכים שסצנת ההייטק בארץ קצת יצאה מפרופורציות ("אם אתה ב'ארץ נהדרת', כנראה שזה מצב קיצוני")

שירי חביב-ולדהורן 03.04.2022
פרסום יס / צילום: צילומ מסך מתוך הפרסומות

למרות ההשקעה בפרסומות לפסח, הצופים זוכרים בעיקר את הקמפיינים הקבועים

ריבוי המסרים בקמפיין הכפול של שופרסל עומד בעוכריה של הרשת - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הנוכחות הקבועה של דיסקונט במדיה והשפה הפרסומית המהודקת מזניקים את הבנק לראש הטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2022
ניקי גולדשטיין בקמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

שופרסל השקיעה בטאלנטים, במדיה ובמסר השיווקי, אבל התוצאה לא מספקת את הסחורה

הרצון לבלוט ולהתחכם עומד בעוכרי רשת המזון הגדולה בישראל - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין הטלוויזיוני של רותם סלע ודיסקונט נעטף באלמנטים נוספים במדיות אחרות שמסייעים למיקומו הגבוה בתודעת הצופים

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2022
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

התחרות בין הבנקים השתלטה על המסך, אבל עיקר השיח הוא סביב חברות התקשורת

ההחלטה של בזק לצאת מגבולות הטלוויזיה הובילה אותה החודש לראש מדד הפרסומות המדוברות • סלקום בחרו בפרזנטור שיודע לצחוק על עצמו, ובנק מזרחי טפחות הורידו את הכפפות

 

 

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2022
נועה קירל בקמפיין yes

עם השקעה כספית גבוהה, נועה קירל ו-yes משיגות זכירות אך בינתיים לא מספיק אהדה

למרות ההפקה המהוקצעת, ההומור והחן של הזמרת הצעירה, עדיין לא נרשמת הצלחה כמו בפרסומות הקודמות של yes - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לקטגוריית הפיננסים המושקעת מצטרף השבוע גם הקמפיין של MAX

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2022
עמוס תמם בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

לפעמים אפילו פרזנטור מוכר ואהוב, הפקה מושקעת והומור זה לא מספיק

הניסיון של בנק הפועלים להתחכם ולסנוט במתחרים יוצר פרסומת לא מבודלת מספיק שאינה מעוררת זכירות ואהדה גבוהה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • השינוי העדין בקו הפרסומי של ביטוח 9 מביא תוצאות

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2022
מנצלים את המועד כדי להביע אמירה חברתית / עיבוד: טלי בוגדנובסקי

עם אמירה חברתית בעלת ערך: 6 קמפיינים ייעודיים ליום האישה

לקראת יום האישה מעלות חברות רבות קמפיינים פרסומיים מיוחדים, חלקם "תופסים טרמפ" על היום ובעצם מקדמים מסרים שיווקים של החברות עצמן • גלובס בחר שישה קמפיינים שהצליחו להעביר אמירה חברתית משמעותית ורלוונטית

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2022
הקמפיין של חברת הביטוח הראל / צילום: צילום מסך

מהחסויות לפרסומות: בחברת הביטוח הראל עושים טוויסט לשפה הוותיקה

בזכירות וגם באהדה אין פערים משמעותיים בין הקמפיינים של דיסקונט, לאומי, מזרחי טפחות ובנק יהב - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של איקאה מוכיחה שהעולם שייך גם לקשישים

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2022
קמפיין בנק יהב / צילום: צילום מסך

בתוך המולת מסרים של הבנקים הגדולים, בנק יהב נכנס לברייק עם טוויסט גרוטסקי

שיעורי האהדה לקמפיינים של הבנקים דומים יחסית, אך מזרחי טפחות ממשיך להוביל בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • סטטיק ופרטנר מובילים באהדה, שלומית מלכה וקסטרו מתברגות בדירוג אך עם שיעורי זכירות נמוכים

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2022
קמפיין הדיגיטל של דוריטוס

ההימור של דוריטוס השתלם, ולמרות האיום בחרם, השיח היה בעיקר חיובי

הקמפיינים הבולטים במדד הפרסומות המדוברות מזכירים שמשפחתיות מצליחה לגעת בצופים • קמפיין הדיגיטל של דוריטוס הצליח לעורר בחודש אחד שיח של שנה שלמה, ואילו רשתות השיווק ויקטורי ואלונית, שהפרסומות שלהן בדרך-כלל לא מייצרות שיח, זכו לאהדה

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2022
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

גם פרטנר וגם מזרחי טפחות מתנגחים במתחרים. למה מותג הסלולר אהוד יותר?

לעומת הססגוניות וההומור בקמפיין של חברת הסלולר, בבנק בחרו לצאת עם פרסומת עגמומית ודימויים מדכאים, מה שלא תרם לאהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בסלקום מנסים את מזלם עם הפרזנטור החדש רן דנקר

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2022
בפרסומת של  מטא כלב רובוטי עזוב התאחד עם חבריו בעזרת ערכות הראש של מטא־וורס / צילום: צילום מסך

העתיד של עולם העסקים הגיע להפסקות הפרסומות של הסופרבול

הערב הכי נצפה בטלוויזיה האמריקאית, עם 100 מיליון צופים, תמיד משך מפרסמים שמשלמים מיליוני דולרים עבור 30 שניות מסך • אבל הסופרבול ה־56 כלל יותר מ־60 מפרסמים, והמוצרים היומיומיים כמו בירה וחטיפים הוחלפו בפרסומות על קריפטו, מטא-וורס וכלבים רובוטיים

וול סטריט ג'ורנל 15.02.2022

   2345678910111213141516   

   נמצאו 908 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 57