פרסומות

כתבות אחרונות

 
הפקולטה לניהול. למה כל כך קשה לחזות התנהגות של לקוחות? / צילום: Shutterstock

התאגידים יודעים עלינו הכול, אז איך זה שאנחנו עדיין מקבלים פרסומות לא רלוונטיות?

שיעור התגובה של לקוחות להצעות שיווק הוא 0.5% ואף פחות מזה • מודל שיצליח לצפות מראש אילו מוצרים ושירותים ירצה לרכוש כל לקוח, יגדיל את התשואה הכספית • אלא שבניית מודל חיזוי כזה היא תהליך מורכב, שכן המשתנים בו הם רבים. איך בכל זאת אפשר לשפר אותו? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

פרופ' יעקב זהבי 02.02.2023
גל גדות בקמפיין HOT / צילום: צילום מסך

למה גל גדות מתחבאת מתחת למיטה כדי לגלוש בטלפון

הפער בין המציאות ההוליוודית לפרסומת החדשה של הוט לא מונע ממנה להתברג בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ייתכן כי אחת הסיבות לכך היא היותה הפרסומת המושקעת ביותר השבוע • בתחרות על הפנייה לגיל השלישי, שטראוס גוברת על תנובה

גלית חתן 26.01.2023
אודי כגן בקמפיין ביטוח 9 / צילום: צילום מסך

אב מאותגר טכנולוגית, גברים רוקדים עם שמפו: כך ממלא ההומור את הפסקת הפרסומות

שבע מתוך עשר הפרסומות המובילות השבוע משתמשות בהומור מסוגים שונים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין המושקע ביותר השבוע שייך לדיסקונט עם 1.3 מיליון שקל • הפרסומת של פרטנר מצליחה להתברג במדד באמצעות חסויות בלבד

גלית חתן 19.01.2023
תומר קפון בקמפיין ליברה / צילום: צילום מסך

כשמחירי הביטוח עולים, התחרות גדלה - והענף משתלט על הפסקת הפרסומות

בחברות הביטוח מציגים קו פרסומי קבוע ונוכחות רציפה על המסך, אך האהדה לפרסומות שלהן נמוכה יחסית - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע שייכת ל־yes

גלית חתן 12.01.2023
אודי כגן בקמפיין ביטוח 9 / צילום: צילום מסך

איזו פרסומת הכי אהובה ואיזו הכי זכורה? הדירוג השנתי של גלובס

הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, והפרסומת של דיסקונט היא הזכורה ביותר - כך עולה מהדירוג הפרסומות השנתי של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המשרדים הבולטים: מקאן ת"א ואדלר־חומסקי & ורשבסקי

גלית חתן 10.01.2023
קמפיין השוקולד של שטראוס-עלית / צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

בשטראוס מחזירים את חטיפי השוקולד, ובונים על הזיכרון הציבורי הקצר

מבלי להתייחס לפרשת הריקול שהתרחשה השנה, שטראוס עולה בקמפיין חדש שזוכה לאהדה גבוהה, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה º הפרסומת המושקעת ביותר של השבוע שייכת ל־yes, לנועה קירל ולמשתתפי האירוויזיון

גלית חתן 05.01.2023
הפרסומת החדשה של שופרסל בכיכובה של אירנה / צילום: צילום מסך

הישג כפול לשופרסל: כבר לא מזוהה עם עליות מחירים, ורושמת שיעור אהדה יוצא דופן

הפרסומת החדשה בכיכובה של אירנה המתייחסת ל"נעילת מחירים" היא האהובה ביותר השבוע עם כ־40% - כמעט כפול מהממוצע החצי שנתי, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין דיסקונט הוא הזכור ביותר, הפועלים הכי פחות אהוד מבין הבנקים

גלית חתן 22.12.2022
קמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

נבחרת המצחיקים של שופרסל הצליחה להשכיח את יוקר המחיה?

הפרסומת של קמעונאית המזון הגדולה בארץ התברגה למקום הראשון במדד האהובות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במקביל, רותם סלע וברכה עדיין מככבות בראש הפרסומות הזכורות • דיסקונט בראש הטבלה, מזרחי טפחות בתחתית

גלית חתן ושירה ספיר 15.12.2022
רום סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

עם הומור ונוסטלגיה, הבנקים מנסים לגרום לנו לשכוח שהם מרוויחים כשהריבית עולה

קמפיין ההלוואה הגמישה של בנק דיסקונט נכנס היישר למקום הראשון הן בזכירות והן באהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלושת הבנקים המתחרים מתברגים בדירוג עם הצעות למשכנתאות

גלית חתן 08.12.2022
רום סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

הגופים הפיננסיים מובילים את הפסקת הפרסומות, אך המסר של דיסקונט נחרט יותר

בבנק הרביעי בגודלו בישראל בחרו להעביר מסר למניעת אלימות נגד נשים, וזה השתלם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אפליקציית "כאן BOX" ונועה קולר מביאות תוצאות לתאגיד השידור, וגם השבוע הפרסומת האהודה ביותר שייכת לביטוח 9 ואודי כגן

גלית חתן 01.12.2022
גורי אלפי בקמפיין חברת הביטוח מגדל / צילום: צילום מסך

המונדיאל משתלט על הפסקת הפרסומות, למרות שהוא משודר בערוץ אחר

טורניר הכדורגל בקטאר משפיע על השפה הפרסומית בקמפיינים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהודה ביותר שייכת לביטוח 9 ואודי כגן, והפרסומת המושקעת ביותר שייכת לקבוצת כלמוביל ומיצובישי, אך היא אינה מתברגת בדירוג

גלית חתן 24.11.2022
מרקו בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

החיבור בין מרקו מ"הלב" לעמוס תמם מוכיח את עצמו עבור בנק הפועלים

נוסטלגיה והומור הם קלף מנצח כשמדובר בפרסום לישראלים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע שייכת לקבוצת הבנייה תדהר, אך היא אינה מצליחה להתברג בדירוג

גלית חתן 17.11.2022
זוכי אפי פלטינום / צילום: עזרא לוי

הזוכים הגדולים של תחרות האפקטיביות בשיווק: תנובה ומשרד הפרסום מקאן

תנובה הציגה את המהלך המוביל של השנה עם סדרת הבריסטה Alternative, וזכתה עליו בגרנד אפי ובפרס הזהב בקטגוריית משקאות • בקטגוריית הפיננסים זכו בזהב השנה בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני-פרידן IPG עם המהלך "להתקדם ולהישאר (עם) בן אדם"

גלית חתן 14.11.2022
זוכי אפי פלטינום / צילום: עזרא לוי

תנובה היא הזוכה הגדולה של טקס פרסי האפי

חברת המזון תנובה, שעד היום התמחתה במוצרי ומשקאות חלב, זכתה בשני הפרסים החשובים ביותר בתחרות, גרנד אפי ואפי פלטינום, על המהלכים שבהם קידמה את מוצרי החלבון החלופי שלה • חברת כרטיסי האשראי מקס זכתה בשני פרסים

גלית חתן 13.11.2022
פרופ' רון שחר / צילום: אלדד רפאלי

פרופסור מרייכמן בחן מאות פרסומות, ויש לו מסקנה אחת ברורה

ההנחה המקובלת בעולם הפרסום שסיפור טוב הופך פרסומת לאפקטיבית, מבוססת בעיקר על אינטואיטיביות וניסיון. מחקר חדש מוכיח זאת כעת גם מדעית • פרופ' רון שחר מאוניברסיטת רייכמן בחן מאות פרסומות מארה"ב, ומשוכנע שהתובנות העולות מהן נכונות גם בישראל • "קונפליקט זה משהו גלובלי, צריך רק לדעת לספר אותו. לדעתי זו מיומנות שתיצבר בחמש השנים הקרובות"

גלית חתן 11.11.2022
הטורטלים בקמפיין מאוחדת / צילום: צילום מסך

הצופים בוחרים בהומור: הטורטלים ואדיר מילר עושים את העבודה בשביל קופות החולים

הפרסומות האהודות ביותר השבוע שייכות לקופ"ח מאוחדת ולקופ"ח מכבי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר עם סטטיק וג'ורדי היא היחידה מבין כל חברות התקשורת שמתברגת השבוע לדירוג, והיא גם הזכורה ביותר

גלית חתן 10.11.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 908 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 57