חברות מזון

כתבות אחרונות

 
גיורא ברדעה / צילום: ענבל מרמרי

"הבנו שלא נכון להעלות מחיר כל חודשיים ולהכניס יד לכיס של הצרכן"

אמזון דופקת בדלת, רפורמת סימון המוצרים כבר בפתח, תחום הפודטק רוחש, הצרכנים רוצים לחוש אמון מצד אחד ולרכוש מוצר במחיר נמוך מצד שני, והמתחרים חוזרים להעלות מחירים • גיורא בר-דעה, מנכ"ל קבוצת שטראוס, מסביר איך מנהלים יצרנית מזון ענקית כשהעולם מסביב לא מפסיק להשתנות

שני מוזס 26.07.2019
מנכ"ל קבוצת נסטלה העולמית, מארק שניידר / צילום: REUTERS/Arnd Wiegmann

מנכ"ל נסטלה מארק שניידר נחת בישראל; ייפגש עם בכירי אסם

מארק שניידר, שמנהל את אחת מקבוצות המזון הציבוריות הגדולות בעולם, הגיע לארץ לביקור בן יומיים וייסר באתרי הקבוצה בישראל לצד מנכ"ל אסם אבי בן אסאייג • "אני פוגש כאן אנשים מצוינים וחדשנות מובילה; הצלחת שיתוף-הפעולה בין נסטלה ואסם עונה על כל הציפיות"

שני מוזס 04.06.2019
ז'יל גמון, הבעלים של סוגת / צילום: איל יצהר

לאומי פרטנרס ימכור אורז וסוכר? מונה למצוא רוכש לסוגת

ענקית המזון הבריטית ED&F Man שמחזיקה בסוגת מבקשת לצאת מהפעילות שלה בישראל

שני מוזס 06.05.2019
טעמי הגליל./ צילום: איציק בן שושן
בלעדי

יבואנית הממתקים ליימן שליסל נכנסת לייצור מזון בריא: רוכשת מחצית מחברת טעמי הגליל

ליימן שליסל, שנחשבת לאחת מעשר חברות המזון הגדולות בישראל ומזוהה עם ממתקים כמו מנטוס ולואקר, רוכשת מחצית מההחזקות ביצרנית המזון מקריית שמונה • לפי הערכות, העסקה משקפת לטעמי הגליל שווי של כ-20 מיליון שקל

שני מוזס 29.04.2019
קונים בדיזנגוף סנטר/ צילום: שלומי יוסף

פסח זז לאפריל - והמכירות של רשתות השיווק וחברות המזון והאופנה צפויות להיפגע

נתוני סטורנקסט וריס מציגים שחיקה בתחום המסחר הקמעונאי • כך, אחרי שנה וחצי של עליות בענף מוצרי הצריכה, הרבעון הראשון של השנה צפוי להסתכם בפגיעה בהכנסות ממכירות של החברות הציבוריות בשווקים אלה • ניתוח

שני מוזס 15.04.2019
מתניה שוורץ, מנכ"ל כרמית ממתקים / צילום: אלעד גוטמן

מממתקים למזון טבעי: כרמית רוכשת את השליטה בחברת רפאל'ס

זאת לפי שווי חברה של כמיליון שקל • במסגרת ההסכם תשלם כרמית בניהולו של מתניה שוורץ כ-620 אלף עבור 60% ממניות חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור פיתוח ושיווק מוצרי מזון טבעיים

שני מוזס 17.03.2019
קשטופ של קרפאט-היינץ / צילום: Shutterstock

הלקח של קראפט-היינץ: קיצוצים לא מועילים בטווח הארוך

אחרי הנפילה של קראפט-היינץ נראה כי האסטרטגיה הפיננסית של קיצוצים אגרסיביים נסדקת באופן שמשנה את התפיסה עבור שוק המזון כולו • בשוק מבינים שלא יוכלו יותר לבוא ולהאשים את חברות המזון בחוסר יעילות ביחס להשקעות שלהן בפיתוח וחדשנות

שני מוזס 03.03.2019
קניית ירקות בסופרמרקט/ צילום: אייל פישר

משרד הבריאות לוחץ, אבל המוצרים הבריאים יקרים

מה תעשיית המזון הישראלית יכולה ללמוד מהמקרה של קראפט-היינץ? • לרבות מהחברות הגדולות שפועלות היום בארץ יש בתמהיל מוצרים שכבר לא מותאמים לצריכה של הצרכן החדש בשל גודלם או הרכבם

שני מוזס 25.02.2019
קשטופ של קרפאט-היינץ / צילום: Shutterstock

עתיד יותר טרי: מחיקת הענק של ענקית הקטשופ שיגרה קריאת השכמה לכל תעשיית המזון

מחיקת הענק של קראפט-היינץ, שזעזעה את המשקיעים, מסמלת נקודת מפנה ביחסים בין ענקיות המזון לצרכנים • מי שלא תתאים את עצמה במהירות לעולם שבו שולט האוכל הטרי, הבריא והמעובד פחות, תתקשה לשרוד • הפתרונות האפשריים: השקעות ענק, פנייה לקהלי נישה וסיוע מצד סטארט-אפים • ניתוח "גלובס"

שני מוזס 25.02.2019

דוח האוצר על רווחי חברות המזון: למה ככה ולמה עכשיו?

הדוח שפרסם אתמול הכלכלן הראשי מנסה לכוון את האש לחברות המזון שמעלות מחירים, אולם הוא חלקי - הוא מתבסס על נתונים רק עד 2016, והוא לא בדק חברות שיש להן בתמהיל מוצרים מפוקחים • אבל בדיקה מקיפה ורלוונטית יותר הייתה מאלצת את האוצר לחכות לאחרי הבחירות

שני מוזס 24.12.2018
עליית מחירים / צילום: SHUTTERSTOCK

אם אין לחם, תאכלו עוגות - אבל מה עושים כששניהם מתייקרים?

בחודשים האחרונים אנו נמצאים בעיצומו של גל התייקרויות שכבר מגיע לכל משק-בית בישראל • בינתיים, חברות המזון הגדולות מצאו ככל הנראה את הדרכים, בין היתר באמצעות התייעלות, לשמור ואף לשפר את התוצאות שלהן • פרשנות

שני מוזס 16.12.2018
סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
אסם | ניתוח

המחירים במשק עולים, והצרכנים עומדים להרגיש את זה בכיס פעמיים

המחירים עולים בשל ההתייקרות של עלויות הייצור, אבל יותר מכך – גם בשל הסביבה העסקית שתומכת במגמת העלייה ואדישות הציבור • כך אף ספק לא מסתכן באובדן נתחי שוק, וגם רשתות השיווק גוזרות קופון מהמחיר שעלה • הבשורות הרעות: גל ההתייקרויות יימשך • ניתוח

שני מוזס 13.12.2018
סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

השנה הבאה ברשתות המזון

בשנה הבאה נשלם יותר ברשתות המזון - אבל נקבל פחות

שני מוזס 10.09.2018
מוצרי מלח מפוקחים ולא מפוקחים

מה עומד מאחורי עליות המחירים בשוק המזון?

7 שנים אחרי המחאה החברתית, נראה כי אין שבוע שבו ספקית מזון לא מודיעה על עליית מחירים • בין הסיבות: השינויים הרגולטוריים, ההתייקרות בחומרי הגלם והעלייה בשכר העבודה ובהכנסה הפנויה • אבל למה היצרניות באמת מייקרות את המזון, ומי מנצלת את המומנטום?

שני מוזס 08.08.2018

ניתוח: אילו אתגרים אתגרים עומדים בפני מנכ"ל אסם החדש?

מנכ"ל חטיבת המזון, אבי בן-אסאייג, יחליף את איציק צאיג שפורש מתפקיד המנכ"ל לאחר 7 שנים • הוא מקבל קבוצה חזקה ובעלת יכולות, אך גם כזו שאינה יכולה להרשות לעצמה לנוח על זרי הדפנה

שני מוזס 31.05.2018
מוצרי מזון של יכין. ממותגי זנלכל   / צילומים: אתר החברה

חמוצים, אבל בקטע טוב: זנלכל מפתיעה את השוק

חברת המזון זנלכל מציגה צמיחה שעולה בהרבה על זו של הענף ויציבות מרשימה לאורך זמן - אבל רמת התמחור שלה שמרנית ביותר והופכת אותה הזדמנות להשקעה • מזון למחשבה

אייל דבי 27.05.2018

   1234567891011   

   נמצאו 161 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 11