המתחם, "Home Design", משתרע על שתי קומות בשטח של כ-8,000 מ"ר
מהבקשה עולה, כי שכר-הטרחה המבוקש נגזר מסכום התקבולים שנכנס לקופת הפירוק בעקבות מכירת החיסול של מלאי הרשת, בסך כ-14.6 מיליון שקל
החנות תיתן החל מהיום 70% הנחה במטרה לחסל את המלאי ■ דוגמה: ספת בד תימכר ב-3,599 שקל במקום 5,999 שקל בשבוע שעבר ו-11,999 שקל בשיא
הפדיון של מכירת החיסול בקיקה עד כה: 13.3 מיליון שקל ■ לטענת המפרקים, אם תוארך תקופת מכירת החיסול, יעלו ההכנסות בכ-4.5 מיליון שקל נוספים
מעמדתו כשותף במשרד פרסום קטן, איש הקריאייטיב גיא גורן תוקף את הגווארדיה הוותיקה בענף, טוען כי במשרדים הגדולים יש מחסור באנשי קריאייטיב מנוסים, ומסביר למה הוא לא מאשים את עצמו בכישלון של קיקה, שהייתה לקוח שלו
ביהמ"ש: רוכשים שאינם מעוניינים לפעול על-פי הסדר זה יוכלו לתבוע את חלקם, כנושים רגילים, בתום מכירת החיסול של קיקה במסגרת הליך הפירוק
ביום המכירה המוקדם שהתקיים שלשום לעובדי החברה וקרוביהם, הגיעו המכירות לכ-1.5 מיליון שקל ■ מפרק קיקה: "מכירת החיסול נמשכת רשמית עד סוף יוני"
בדרך להסתער על מוצרי קיקה? כדאי שתדעו שאם תתחרטו, לא תוכלו לבטל כנראה את העסקה או לקבל שירות על מוצר פגום
(עדכון) - מדובר בלקוחות ששילמו ולא קיבלו סחורה וכן באלפי לקוחות נוספים שהגיעו לקבל הנחות של עד 50% ■ צפו במבצע החיסול של קיקה שנפתח היום
המו"מ עם רשת ביתילי נכשל ■ הנאמן יהיה חייב לפנות את המבנה בנתניה עד סוף יוני ■ עובדי קיקה לביהמ"ש: לקיים דיון דחוף לפני מכירת החיסול
לטענת הארגון, מתלונות צרכנים עולה חשש כי מפרקי קיקה אינם עושים מאמץ לצמצום הפגיעה בצרכנים, מקשים על קבלת המוצרים ודורשים תשלומים נוספים
ביהמ"ש קיבל את בקשת הנאמנים להעביר את קיקה מהקפאת הליכים לפירוק ■ המשמעות: 170 מתוך 250 עובדי קיקה יפוטרו ■ חנות קיקה בנתניה תיפתח בקרוב לצורך מכירת חיסול, במסגרתה יימכר כל המלאי בהנחות של 30%-50%
נאמני קיקה ביקשו להעביר את החברה להליך של פירוק ■ 160 עובדים יפוטרו
הנאמן מבקש להעביר את קיקה מהקפאת הליכים לפירוק ■ בנוסף הוא מבקש לאשר מכירת חיסול של כל המלאי בחנות, וזאת אם תוך שבוע לא יימצא קונה
קריסת 5 נגרים, doit, קיקה ואייס עשויה להעיד כי ענף הריהוט והמטבחים בקשיים, אך משיחות עם גורמים בענף עולה נימה אופטימית, המגובה בעלייה קלה בנתוני המכירות ■ החשש הוא שהבנקים יגדירו את הענף כענף בסיכון ויסגרו את הברז
זה נשמע כמו חוכמה בדיעבד, אך משיחות עם גורמים שונים עולה כי מדובר בכרוניקה של קריסה ידועה מראש ■ מדוע למרות זאת בחרו הספקים לעבוד עם קיקה, מול אילו נזקים הם עומדים, והאם הקריסה תשנה את התנהלותם בעתיד?