המוצרים בג'יימס ריצ'רדסון אמנם זולים יותר מאשר ברשתות בארץ, אך המחירים הכי משתלמים נמצאים דווקא על המטוס ■ שירות הדיוטי פרי החדש של ארקיע, המאפשר הזמנה מהאתר במחירים נמוכים במיוחד, טורף את הקלפים
בתביעה בסך 20 מיליון שקל, שהוגשה ב-2005, טענה אינטרקוסמא כי הנתבעות הפרו את ההתקשרות עמה "בחוסר תום-לב קיצוני ובמטרה לנשלה שלא כדין מתפקידה כמשווקת הבלעדית של מותגי היוקרה של Puig"
הם זולים יותר ממוצרי קוסמטיקה רגילים, ומספקים מענה כמעט רפואי לבעלי עור רגיש - אז מה הפלא שרופאי העור ממליצים על המוצרים הדרמו-קוסמטיים, וברשתות הפארם מפנים להם עוד ועוד מקום על המדף?
מורז היא יצרנית ויצואנית של מוצרי קוסמטיקה טבעיים ■ החוזה, בהיקף של יותר מ-750 אלף דולר, נחתם בעקבות מו"מ שנמשך 3 שנים
ההשקעה כוללת גם החלפת אריזות וחידוש הנראות בסניפים וכן קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 4 מיליון שקל
היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית
הישראליות סבורות כי מוצרי הטיפוח הישראליים איכותיים, אך לא תמיד נאמנות להם ■ נשות העולם, לעומת זאת, מצביעות ברגליים - ומוצרי קוסמטיקה כחול-לבן עושים חיל בחו"ל ■ הבשורה: בארץ משלמים פחות על מוצרים אלה
גם השנה, הקרב על מחירי הבשמים לקראת פסח מביא את המשווקות להציע ללקוחות מחירי רצפה הפסדיים ■ סופר-פארם שולחת ללקוח מחיר עדכני ב-SMS, וניו-פארם תתפרס באגרסיביות גם להנחות בכל תחום הטיפוח
חתמה על שתי הזמנות ראשונות בהיקף 2.5 מיליון אירו ■ ל-SEPHORA, המחזיקה 515 סניפים ב-14 מדינות, מובטחת בלעדיות על שיווק המוצרים למשך שנתיים, והיא תשקיע מיליון אירו בקמפיין השקה בטלוויזיה ובעיתונות
מנכ"ל סופר-פארם מרוצה: המבצעים הביאו ב-2009 לגידול של 7.4% בהכנסות בישראל ל-3.2 מיליארד שקל ■ ומה לגבי המתחרות? אפריל איבדה מיקוד, ניו-פארם מעלה את מחירי השכירות בקניונים, ומגה בעיר היתה טעות
ההחלטה באה על רקע שחיקה במעמד המותג וירידה במכירות ■ באחרונה סגרה החברה גם את פעילות המותג ביותרם שבבעלות לוריאל העולמית ■ נאוה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל: "לא נכשלנו, זו החלטה עסקית אמיצה"
מרחיבה את פעילותה בחו"ל בתחום מוצרי טיפול וטיפוח טבעיים לתינוקות ■ היקף ההשקעה במהלך נאמד בכחצי מיליון דולר
Shiseido היא יצרנית מוצרי הקוסמטיקה הגדולה ביותר היפן עם פעילות ביותר מ-70 מדינות, כולל ישראל ■ מניות Bare צפויות לזנק היום במסחר בנאסד"ק שכן Shiseido הציעה לרכוש את המניות בפרמייה של כ-43% ממחיר הסגירה של מניית Bare אמש בוול סטריט
מדובר בקמפיין ארצי להשקת המוצר "SeboCalm Active" בהיקף של 2 מיליון שקל
מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול
את סוד חוסנה מסבירים הכלכלנים בהישענות על ביקושים מקומיים ■ אבל האטרקטיביות היא גם בשל היערכותה לאליפות הכדורגל יורו 2010 ■ מכתשים, טבע, רפאל, קומברס וחיפה כימיקלים כבר פועלות בה, ועוד 740 חברות ישראליות
איפורטואלטיקהיבואיבוא מקביללוריאלמוצרי טיפוחעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאים