צרכנות

כתבות אחרונות

 

קווים לדמותו של הצרכן הישראלי 2009: מתמקח, מתוחכם ועושה "שיעורי בית"

סקר קבוצת שילוב מצא כי 46% מהצרכנים הישראליים אינם נוהגים להתמקח במהלך הקניות ; עם זאת, הצרכן המקומי מגיע מוכן לקנייה, מתייחס אליה כבילוי, מחפש ביטחון, איכות ויחס אישי חם - העיקר שלא ייצא פראייר

אפרת אהרוני 28.04.2009

ג'ונסון אנד ג'ונסון מדווחת על רווח של 1.26 דולר למניה ברבעון הראשון - מעל התחזיות; עם זאת המכירות ירדו ב-6%

תחזית האנליסטים היתה לרווח של 1.22 דולר למניה ; החברה דיווחה על רווח של 3.5 מיליארד דולר ; הכנסות חברת מוצרי הבריאות והטואלטיקה ירדו ב-7% ל-15.03 מיליארד דולר

אוריאל הרמן 14.04.2009

די להיות פראיירים: קבלו את 5 הטעויות הנפוצות ביותר של הצרכן הישראלי

יום הצרכן הבינלאומי הוא הזדמנות טובה לבחון כיצד נטיות בסיסיות של הצרכן הישראלי - כגון עצלנות, אמון יתר באחרים, נטייה להתפתות בקלות, חוסר בקיאות וחוסר מוטיבציה - עלולות לגרום לו נזק לא קטן

אפרת אהרוני 16.03.2009

קונספט חדש לשופינג

מחקרים מגלים שהקניונים לא מספקים את הסחורה והלקוחות מחפשים אלטרנטיבות

שמחה סיגן 19.01.2009

מרדית וויטני במאמר ל"פייננשל טיימס": "הנזילות הצרכנית מתייבשת; קווים לכרטיסי אשראי בהיקף יותר מ-2 טריליון דולר עלולים להיחתך"

וויטני, האנליסטית הראשונה שהתריעה מפני מצבו של סיטיגרופ וחזתה במדויק את הפסדי הסאב-פריים שלו כבר ב-2007: "לירידה בנזילות בשוק כרטיסי האשראי יהיו השפעות הרות-אסון על ההוצאה הצרכנית ועל הכלכלה" ; מציעה שורת צעדים שימנעו את הפגיעה הקשה בצריכה הפרטית

פייננשל טיימס 02.12.2008

לקראת החגים בארה"ב: עלייה זעירה בהכנסות הקמעונאיות ב"יום שישי השחור"

סך המכירות ביום ו' גדל ל-10.6 מיליארד דולר - העלייה הקטנה ביותר מאז העלייה בסך 0.9% שנרשמה ב-2005 ; לצורך ההשוואה - אשתקד נרשם זינוק של 8.3% לעומת השנה הקודמת

שירות גלובס 01.12.2008

מנכ"ל אסם, גזי קפלן: ב-2009 תירשם צמיחה שלילית של 1.5%-2% במשק

אסם חותמת רבעון עם גידול של 14% במכירות ל-863.7 מיליון שקל - אך עם שחיקה של 4.2% בשיעור הרווח התפעולי, שעמד על 11.3%

אילנית חיות 30.11.2008

צרכנות במשבר: יותר מ-25% מהישראלים צמצמו את הצריכה בעקבות המשבר העולמי

סקר מכון "שילוב" עבור "גלובס" מגלה כי 41% מהישראלים נפגעו מהמשבר הכלכלי בעולם, וכמעט 30% דחו קניות לאור המשבר ; הקיצוצים מורגשים בעיקר בתחום המזון, שם 14% מהישראלים מפחיתים את הצריכה

דפנה הראל-כפיר ואורלי פלג-מזרחי 28.10.2008

רוב הצרכנים עורכים מחקר אינטרנטי כהכנה לקנייה בחנויות פיסיות

לפני מספר שנים דובר רבות על הצורך בהצמדת המידע למוצר, מאחר שבזירת הקנייה עצמה, בחנות, מתקשים צרכנים, לקבל את מלוא המידע הדרוש להם כדי לקבל החלטת קנייה. עתה, משמש האינטרט כמקור מידע עיקרי

16.09.2008

   12345678   

   נמצאו 123 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 8