סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית של פרטנר, שימש קודם לכן כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של ניופאן
בתפקידו האחרון שימש כיועץ ללקוחות עסקיים ולפני כן כיהן כסמנכ"ל חטיבה קמעונאית בפרטנר • מירי לוין, סמנכ"לית השירות, הודיעה על פרישה אחרי 7 שנים בתפקיד
קוקי (יעקב) טרוזמן, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר, ינהל את המכירות ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד • סיגלית כהן תוביל את חטיבת השירות • השינוי - בעקבות עזיבתו של צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הפרטית-קמעונאית
צביקה שיינפלד יישאר בתפקיד עד למציאת מחליף • מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי: "שיינפלד עשה מהפכה בהקמת החטיבה הקמעונאית"
חברת הסלולר משיקה את מסלולי "SmartUp": שכירת סמארטפון תמורת תשלום חודשי על השימוש, עם אחריות קבועה וסמארטפון חדש בכל שנה
תרכוש באופן ישיר את מוצרי האודיו של ביטס מאפל, בנוסף לאייפונים ואייפדים שהיא קונה כבר היום
(עדכון) - המסלול כולל תשלום חודשי של 150-140 שקל ל-18 חודשים, כשבסוף התקופה הלקוח יחזיר את המכשיר וישלם תשלום חד-פעמי של 899 שקל ■ הבעיה: אם הלקוח ירצה להמשיך להחזיק במכשיר - הוא ישלם מחיר יקר ביותר
תציע למכירה 3 מסכים חכמים בטכנולוגיית LED ■ סמנכ"ל פרטנר צביקה שיינפלד: "אנחנו הולכים לכיוון של קמעונאות מוצרי תקשורת"
תשווק בשלב הראשון תשווק 3 דגמים ■ צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית: "אנו משיקים לציבור מוצרים משלימים לחוויית המשתמש בסלולר"
יתנו שירות תיקונים מקצועי תוך שעתיים בנושאי פלסטיקה, תוכנה, תצוגה, רמקול, מיקרופון ושקע טעינה - תקלות המהוות כ-70% מהתקלות בגינן פונים הלקוחות
גת, שכיהנה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של בנק מזרחי-טפחות, תחליף בתפקיד את צביקה שיינפלד שעובר לנהל את חטיבת הקמעונאות החדשה
הסקר, שבדק מה עושים אנשים עם הסלולרי שברשותם בסיטואציות שונות בחיי היום-יום, נערך על רקע קמפיין חדש שמעלה פרטנר בימים אלה
משיקה דף בית חדש המאפשר לבצע מגוון גדול של פעולות, חנות דיגיטלית בפייסבוק ואפליקציית שירות my orange בגרסה חדשה
מנהלי השיווק הציגו בוועידת MAD של "גלובס" את התובנות של מהלכי אורנג' אולטרה-נט, "החומוס של אבי" וקמפיין "יש עתיד"
שיינפלד מילא שורה של תפקידי ניהול שיווקי בתחום התקשורת, לרבות סמנכ"ל השיווק בחברת ניופאן ובקבוצת אינטרנט זהב והמשנה למנכ"ל MSN
שיינפלד, כיום סגן סמנכ"ל בחטיבת השיווק של פרטנר, הוא המועמד המוביל להחליף את יעקב קדמי, סמנכ"ל השיווק שהודיע על פרישה לפני כשבועיים
איך יוצרים סלוגן קליט, זכיר ומרגש, שגם יהפוך לאלמותי? ■ הפרסומאי גדעון עמיחי וסמנכ"לי השיווק של שטראוס, AIG, ניופאן, בבילון ודפי זהב מנסים לפצח את החידה
הוטמינוי בכירים