המחוקק לא מרתיע חברות המפרות את חוק דואר זבל (ספאם), ולכן אין פלא שהן עושות ככל העולה על רוחן ■ מרבית הצרכנים מסתפקים בקיטורים, אבל יש בהחלט מה לעשות ■ קבלו כמה סיפורים מרגיזים ביותר
גולשים המפרסמים מודעה ביד2 מקבלים שיחת ספאם מנציגי האתר, בה מוצעים להם מוצרים בהנחה ■ יד2: "לפי תקנון האתר, עם פרסום מודעה מסכים המפרסם לקבל הצעות מסחריות"
לקוח שיקרא את האותיות הקטנות במבצע החדש של סלקום, יגלה כי החברה מתנה את ההשתתפות בקבלת מסרים שיווקיים ■ סלקום: "פרטי הלקוח אינם מועברים לצדדים שלישיים"
כוונתו של המחוקק בחוק הספאם מחמיצה בחלקה את מטרתו
שירות Smart Call מאפשר לחסום שיחות ממוקדי מכירות ומשאר ממספרים שהמשתמשים הגדירו כספאם, עוד לפני שהשיחה התקבלה ■ ייחסמו שיחות גם ממספרים חסויים וממספרים שלגביהם יש תלונות רבות מלקוחות
נמאס לכם לקבל שיחות ספאם מטרידות בנושאי שידוך, קמעות, גאולה וצדיקים למיניהם? חוק שיטפל במטרד מתקדם בכנסת
כמה גורמים עוינים לצרכן חייבים לנו התנצלות עמוקה על עוולות צרכניות שספגנו מהם השנה - ולא בטוח שזה יספיק ■ הנה דוגמאות נבחרות ■ מדריכים בתחום
הנתבעת, חברת אור הקסם בע"מ המשווקת מוצרי דיאטה וטיפול בהפרעות קשב, שיגרה לקו הטלפון של התובעים הודעות שיווקיות מוקלטות
מה הקשר בין פלאפון, איל מקיאג', קלאב רמון, טיב טעם וסטימצקי? כולן הטרידו לקוחות ע"י הפצת דואר שיווקי - וכולן יפצו אותם באלפי שקלים ■ בתי המשפט החמירו את הענישה, וכל שנותר הוא לנצל את הכלי הפשוט הזה ולתבוע
בית המשפט העליון קבע רף פיצוי של 1,000 שקל להודעת דואר זבל, ו-500 שקל עבור הודעה המאפשרת הסרה אשר הלקוח לא ביקש לחסום
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק של חה"כ מיקי רוזנטל ועדי קול לתיקון חוק הספאם, לפיה ייאסר לשגר דבר פרסומת באמצעות מערכת חיוג אוטומטית - גם אם מדובר במסר שמטרתו בקשת תרומה או הפצת תעמולה
התיקון בחוק הספאם, שאושר בוועדת השרים, יאפשר לכל ישראלי לקבל סעד מבית המשפט בגובה 1,000 שקל על כל הודעת ספאם שהתקבלה מעמותה
סעיף בחוק הספאם מאפשר לחברה לשלוח ספאם ללקוחותיה כל עוד ניתנה להם הזדמנות להסיר את עצמם ■ משרד התקשורת: מדובר ב"איזון" בין זכות הצרכן לבין חופש העיסוק של המשווק
על האות המתה הקרויה "חוק הספאם" - אותו חוק שאמור לדאוג שיפסיקו להציק לנו בטלפון עם הצעות שיווקיות - נכתבו לא מעט מילים, ובכל פעם נשבר שיא חדש
כך ייעשה למי שמסנן את יו"ר העבודה: טלפונים שלא פוסקים עד שעונים, הודעות SMS רבות ומטרידות ועוד
משרד התקשורת מגלגל את הפרשנות לפתחו של בית המשפט: האם מדובר במסר דתי גרידא שמותר בחסות החוק - או שמא בקשה לתרומה היא מסר שיווקי?
אילון מאסקאנדרואידבחירותהודעות טקסטחוק הספאםטוויטרטלמרקטינגפגיעה בפרטיותרשתות חברתיותתביעה ייצוגית