ל–S CROSS החדש של סוזוקי יש מראה מודרני ומנוע חסכוני יותר ביחס לדגם הקודם • אלא שלשידרוגים יש מחיר, והרכב מתרחק מטריטורית העלות ה"עממית"
שוק הרכב ההודי אינו מבטיח כפי שנדמה: ענקית הרכב פורד מסיימת את היצור שם עם הפסדים תפעוליים של שני מיליארד דולר בתוך 10 שנים • תורה של פורד מגיע אחרי ג'נרל מוטורס, שעשתה צעד דומה ב-2017 • המומחים מסבירים: "חברות הרכב האמריקאיות לא מבינות את הנפש ההודית"
רבת המכר הוותיקה של סוזוקי לא באמת היברידית, אבל המנוע המשודרג מספק ביצועים מכובדים • חבל רק שגם המחיר שודרג
עולם הרכב מתחדש בקצב גבוה: רק לאחרונה חשפה ב.מ.וו את המתחרה שלה למכונית היוקרתיות של טסלה, והיא לא היחידה שמציגה חידושים בתחום • הפיקנטו הפופולרית מבית קיה עולה על הכביש עם תיבת הילוכים רובוטית • וגם מותגי היוקרה פורשה וג'נסיס משיקים בישראל דגמים שטרם נחתו פה
סוזוקי ג'ימני החדש הוא כלי שאין לו מתחרים, לפחות בישראל • הוא משלב ממדים של מכונית מיני עירונית יחד עם יכולות שטח מקצועיות • למרות פשרות לא מבוטלות בשימושיות, קשה שלא להישבות בקסמיו
הויטארה היוצאת של סוזוקי הייתה אופנתית ושמרה על ערכה, אך לקתה במנוע רועש ושלדה קופצנית • היורשת שומרת על העיצוב ומתחדשת במערכת הנעה מתקדמת ובשדרוג נוחות הנסיעה
לאקזוטיקה ולטכנולוגיה יש ערך לבניית התדמית, אבל האמת היא שאין קשר ממשי בין הדגמים שבולטים במאפיינים הללו לבין העולם האמיתי של מכירות הרכב בישראל
מיצובישי נמצאת כיום תחת מכבש "הכיבוש הנאור" של רנו-ניסאן ■ עד שיתחילו להופיע דגמים משותפים היא מוסיפה להיצע בארץ את הג'יפון ASX - מרווח, מאובזר ובעל עבירות מפתיעה ■ במחירו הריאלי, ועם מוניטין הסחירות שלו, יש לו פוטנציאל לנגוס נתח נאה מהשוק
הקיפאון במכירות 2017 חושף החרפה משמעותית בסביבה התחרותית ובמאבקים השיווקיים בענף הרכב הישראלי ■ מי ינצח בקרב "הורדת הידיים" בין יבואני קיה ויונדאי בישראל (רמז: היצרן), לאן רצה סוזוקי ומה תעשה פורד ביחס לנתוני המכירות הנמוכים שלה בארץ
סוזוקי הסוויפט החדשה מציעה יותר עידון ואופנתיות אבל היא ממשיכה לפנות בעיקר ללקוחות מהזרם המרכזי בישראל, שמחפשים קודם כל תמחור נוח יחסית
עיצובו החיצוני של האיגניס נראה כאילו מישהו כיווץ את כל הסממנים של רכבי פנאי מערביים בזבזנים למידות הגיוניות וידידותיות לתנועה בערים צפופות
דאצ'יה התקינה במכונית תיבה אוטומטית מתקדמת, שמשודכת למנוע דיזל ■ העיצוב עדיין רענן, הביצועים נמרצים, והתמחור אגרסיבי ■ אבל הגימור התעשייתי של תא הנוסעים והאבזור המינימליסטי מתחילים להרחיק אותה מהקונצנזוס
עם מנוע טורבו חדש ותמחור אטרקטיבי הופך הג'יפון החדש של סוזוקי להרבה יותר ממוביל פנסיונרים
הרכבים מציעים ללקוחות מערכות אולטרה מתוחכמות, שמגיעות היישר ממותגי הפרמיום
שנתיים אחרי השקתה באירופה נוחתת מאזדה CX-3 החדשה גם אצלנו ■ היא מציעה עיצוב סולידי, תא נוסעים טיפוסי לז'אנר ושלדה נעימה לנהיגה נמרצת - אבל התמחור מציב בפניה אתגר לא קטן
לחבילה הכוללת מרחב פנים, חיסכון ובעיקר מוניטין של אמינות וסחירות, שהפכה את קודמו ללהיט בפלח המכוניות הקטנות, מוסיף הדור החדש של הסוויפט קצת צבע, לא מעט ביצועים ואפילו חדשנות - אבל לא מצליח לחרוג מן האפרוריות
אופנועיםהשבוע בענף הרכביונדאימבחן דרכיםסיאטרכברכב חדשרכב משפחתישברולטשוק הרכב