שרת התחבורה מירי רגב הצהירה בשבוע שעבר בוועידת "גלובס" כי תתנגד להקמת המטרו המתוכנן במרכז הארץ • היא לא המתנגדת היחידה
במכתב ששלחה לשרת התחבורה, כתבה ח"כ ברק: "אני רואה חשיבות גדולה לתת הזדמנות אמיתית להשתתפות של עסקים קטנים ובינוניים במכרזי ענק של המדינה. תנאי המכרז של נת"י, כפי שפורסמו בתקשורת, נראים כמי שפוגעים פגיעה אנושה בקבלנים הקטנים ובמאות עובדיהם"
חלופת ההאשמות בין שרת התחבורה מירי רגב לשר התחבורה לשעבר בצלאל סמוטריץ' , שהחלה בוועידת ישראל לנדל"ן של "גלובס", המשיכה במליאה • רגב ציינה את ראיון הפרישה של סמוטריץ' ב"גלובס": "אתה לפני חמישה חודשים בראיון סיום ל'גלובס' אמרת 'אני נותן טיפים לשרת התחבורה - לשקול את המטרו'"
“הסיכויים לעצור את זה הם אפסיים", אומרים גורמי מקצוע ופוליטיקאים המעורים בנושא על יוזמת רגב - לבטל את תוכנית המטרו • אז מה כן יכולה רגב להשיג?
מירי רגב חשפה בוועידת ישראל לנדל"ן של "גלובס" כי היא מתכוונת להתנגד לתוכנית המטרו, ועוררה סערה שהולידה עימות עם שר התחבורה לשעבר • ההצעה של רגב לקדם רכבת לפריפריה בעלות זולה יותר מתעלמת מהאפקט שייצור המטרו לשוק התעסוקה ומהתוכניות של שר האוצר ישראל כ"ץ
שרת התחבורה מירי רגב הודיעה לנת"ע כי "כל חריגה נוספת תביא אותי לשקול מחדש אם החברה תוכל להמשיך לנהל את הרכבות הקלות" • בנוסף לתוספת תקציב, ביקשה נת"ע גם לדחות את מועד סיום הפרויקט שעמד על סוף 2021 בשנה שלמה
במסגרת ועידת ישראל לנדל"ן של "גלובס", הכריזה שרת התחבורה במפתיע כי היא מתנגדת לתוכנית המטרו בגוש דן • דבריה הובילו את השר הקודם לשבור שתיקה: "מדובר באמירה פופוליסטית ומופרכת" • עקב דבריו, השניים החלו להתקוטט בטוויטר
שרת התחבורה מירי רגב אמרה בוועידת ישראל לנדל"ן של גלובס כי בגוש דן יש כבר שלוש תוכניות רכבת קלה ותוכנית שבילי אופניים ו"אי אפשר לשים את כל הכסף במטרופולין דן" • בהתייחסה לתחרות חברות התעופה מול האמירויות אמרה רגב: "יצטרכו ללכת למיזוג"
ההסכם מאפשר לכל אחת מהמדינות להפעיל עד 14 טיסות נוסעים שבועיות בין מנאמה, בירת בחריין לנתב"ג וכן טיסות ללא הגבלה בין בחריין לאילת • חברת התעופה הלאומית של בחריין היא גולף אייר, Gulf Air וגם היא צפויה להצטרף ללוח הטיסות של נתב"ג
כיום, יכולים משתמשי הנתיב המהיר לנסוע ללא תשלום כאשר ברכב פחות מארבעה בני אדם רק בשעות השפל, אך כעת יוכלו לנסוע 3 אנשים ברכב לאורך כל שעות היום • קיים חשש כי מהירות הנסיעה בנתיב תואט, וכי נוסעים רבים יותר ידורבנו להשתמש בו
הרבה לפני שהשרה מירי רגב איימה על איל ברקוביץ' בעניין אימון הנבחרת, הפוליטיקה הייתה נטועה עמוק בספורט בישראלי • הטיעון הרשמי לכל מהלך תמיד היה מקצועי, אבל הוא כיסה על הדרכים היצירתיות שמצאו הגורמים הפוליטיים כדי להפעיל את כוחם
מהיום בחצות השמיים יחזרו למצב שבו הם היו לפני הסגר, כלומר ישראלים יוכלו לטוס למדינות שמתירות כניסה אליהן • זאת בשעה שעדיין לא מותרת כניסת תיירים לישראל
לאחר הראיון הסוער ששודר אמש בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" השרה רגב העלתה בדף הפייסבוק שלה צילום לייב של דקה וחצי, שמתאר את הצד שלה ומדגיש שהראיון יצא משליטה • מעל הכל, היא העבירה את המסר באופן הכי טוב שאפשר בנסיבות אלו • היא נשמעת מתגוננת, כמו מישהי שהותקפה ונלחמה, אבל שלא סומכת על התקשורת
ההתנגדות ליוזמת השרה מירי רגב לקדם בניית מרינות היא שגויה ומבוססת על דמגוגיה פופוליסטית ובורות
העתירה שהגישה חברת התעופה לבג"ץ נגד מתווה התעופה בטענה להפרות חוק יסוד האדם עם המניעה לצאת מהארץ נדחתה, אולם בכוונתה להגישה מחדש בימים הקרובים • יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות: "המדינה גנזה את מעט התקווה והסיכוי להתאוששות בשם "שוויוניות"? .. זו אינה שוויוניות, זו אפליה!"
שרת התחבורה רגב מקדמת הקמת נתיב תחבורה שיתופית וציבורית בכביש 6 • היוזמה להוזלת התעריפים והארכת הזיכיון עוררה התנגדות מהאוצר והמו"מ עם הזכיינים נקלע למבוי סתום • מקורבים לרגב: נקדם מכרז אם לא תהיה הוזלה בדמי המנוי
הרכבת הקלהמטרומינוי בכיריםמשרד האוצרמשרד התחבורהנת"ערשות המטרושרת התחבורהתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה