רכב הכביש־שטח המפואר של ג'יפ רשם קפיצת מדרגה בנוחות, בהתנהגות ובביצועים ביחס לקודמיו • למרות שהמותג שייך לקבוצת אירופית, המנוע עדיין אמריקאי
לקרוס־אובר החדש של צ'רי יש אבזור נדיב ומרווח פנים מכובד • אבל צריכת דלק גבוהה ותמחור שאפתני מציבים בפניו מכשול לא קטן בשוק הישראלי
מכונית הפאר של המותג מתאימה כמו כפפה ליד של האלפיון העליון • היא מציעה בידוד מוחלט מהמהומה שבחוץ ויש לה מנוע שיותיר את מתחרותיה מאחור
הביצועים של הקרוס־אובר החשמלי של פולקסווגן אינם מרהיבים • אבל העיצוב בולט בחושך למרחקים והמחיר סביר, לפחות עד עליית מס הקנייה בינואר
LeapMotor T03 מציעה פתרון חסכוני ותא נוסעים מרווח במחיר של 100 אלף שקל • אך טווח נסיעה מוגבל ורמת אבזור בטיחות נמוכה פוגעים באטרקטיביות שלה
מותג היוקרה אינפיניטי מציע דגם קרוס־אובר פרימיום שמותאם לקהל האמריקאי • העיצוב אגרסיבי, תא הנוסעים איכותי והמחיר תחרותי יחסית
רכב הפרימיום החדש של לקסוס מצויד בתא נוסעים משודרג ושלל שיפורים ביחס לדור היוצא • יש חזקים ממנו, אבל המחיר כמעט "עממי" במונחים של היום
כחצי שנה לפני העלאת מס הקנייה על דגמי הפלאג־אין, מגיעה לארץ המשפחתית החדשה של סקודה • המחיר לא זול, אך מערכת ההנעה איכותית, ויש שפע של מרחב
הגרסה החשמלית של ג'נסיס G80 שומרת על העיצוב החיצוני שופע הסטטוס של גרסת הבנזין • יש מרווחות ממנה אבל היא אחת השקטות והמעודנות בפלח
BYD ATTO 3 החשמלית קולעת למטרה במה שחשוב לישראלים: מרווח פנים, אבזור ומחיר סביר • היא לא חפה מפגמים, אך צפויה למכור כל יחידה שתגיע לארץ
קורולה קרוס נחשבת למכונית נוחה, חסכונית, מרווחת וצפויה לשמור על ערכה יותר מאג"ח של ממשלת ארה"ב • אבל היא לא זולה או מיועדת לחובבי ריגושים
לקרוס־אובר קופה של רנו יש עיצוב יוקרתי ותא נוסעים מאובזר • מערכת ההנעה פחות מלוטשת משל המתחרות היפניות אבל המחיר המאופק ראוי לצל"ש
חשמלית הפרימיום של פולסטאר מגיעה מסין אך שומרת על עיצוב השוודי • יש מרווחות ומהירות ממנה, אך היא אחת המכוניות הנעימות ביותר לנהיגה נמרצת
לאופל אסטרה יש עיצוב מתוחכם וממשק תפעול ידידותי למשתמש • גם האבזור מקיף ואופייני בעיקר לרכבי יוקרה, אך המחיר מרחיק אותה מהקהל המשפחתי
המכונית המיוצרת בברלין מציעה מרווח פנים מרשים, תא מטען ענק, טווח רציני וביצועים נמרצים • אולם, מערך הפיקוד לא לטעמו של כל אחד, ובמחיר של 330 אלף שקל מחכות לה לא מעט מתחרות מעבר לפינה
ב.מ.וו X5 פלאג־אין שומרת על העיצוב האגרסיבי של המותג • המחיר נושק ל־700 אלף שקל, בתמורה לנוחות, נוכחות וטווח נסיעה מרשים על חשמל
חברת הרכב BYDב.מ.וו (BMW)טויוטהיונדאיכלי רכבמכוניות היברידיותמכונית חשמליתרכב חדשרכב סינישוק הרכב