כל מי שחי בעולם העסקי יודע שכדי להצליח לא מספיקים כישורים, צריך גם קשרים - והרבה ■ כדי לסייע לאנשי העסקים שביניכם לייצר נטוורקינג איכותי ועל-זמני, מציג "גלובס" 6 אפליקציות שיכירו לכם את אנשי העסקים הנכונים ויאפשרו לכם לשמור איתם על קשר
חברת המחקר קומסקור: מספר המבקרים בפייסבוק הגיע ל-162 מיליון ביולי, לעומת 160.8 מיליון ביוני ■ בטוויטר ביקרו ביולי 32.8 מיליון גולשים ייחודיים, לעומת 30.6 מיליון ביוני
ההפוגה מהמשבר בשני הרבעונים שחלפו, הגיעה לקיצה. לפחות עבור חברות הקלינטק
לפי דוח SecondMarket, היקף העסקאות במחצית הראשונה של 2011 זינק ב-75% ■ פייסבוק המשיכה להיות החברה הפופולרית ביותר, עם 8,180 משקיעים פוטנציאליים
מאז הונפקה לפני חודשיים עשתה מניית לינקדאין כברת דרך משמעותית ■ בתי ההשקעות הנחשבים ממליצים לקנות, אבל חלק מהאנליסטים חושבים שההערכות בשוק מזמן אינן ריאליות
העובדים, הספקים והלקוחות חייבים לתקשר. כאן נכנסת לתמונה המדיה החברתית-עסקית
השבוע הפד עלול לחתוך את תחזית הצמיחה של ארה"ב ■ מניות הבנקים ומניות הטכנולוגיה צפויות לעמוד במוקד המסחר השבוע
למרות מה שאומרים בשוק, בועת הרשתות החברתיות היא בדיוק כמו בועת הדוט.קום
אפילו תמונה שולית אחת בפייסבוק יכולה לעשות נזק בלתי הפיך ■ ממה צריך להיזהר כדי לא לפגוע בג'וב הניהולי הבא?
האנליסטית סטפני צ'אנג: "יש עלייה ב-30% בהנפקות השנה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד" ■ "חברות מכל הסקטורים יכנסו לשוק" ■ ולדעתה - "פייסבוק תצא להנפקה ב-2012"
אחרי שנים שבהן כמעט כל הנפקות הטכנולוגיה הגדולות התבצעו בנאסד"ק, בבורסת ניו-יורק שינו גישה, וכעת גם שם נהנים מהתחום שמסעיר באחרונה את המשקיעים ■ ראיון עם סגן נשיא NYSE
לינקדאין היא אחת מהרשתות החברתיות הבודדות שיש להן גישה למשתמשים הסינים ■ בכיר בחברה: "יש אתגרים פוליטיים וטכנולוגיים, בודקים את השטח"
הבלוג All Things Digital: יצרנית הפארמוויל צפויה לפי הערכות לפרסם הודעה רשמית כבר בשבוע הבא על הנפקה עד סוף יוני
הרגעתי חבר: 'לא מזמן סרבנו להשקיע בפייסבוק'. 'אז אני לא האידיוט היחיד', אמר
זו תקופה מעניינת לכתוב בה על טכנולוגיה. יש מיליארדרים חדשים, רובם צעירים ונחמדים
תקופה תוססת: כיף לכתוב ולצרוך טכנולוגיה, נולדים מיליארדרים ורובם צעירים ונחמדים
גיוס עובדיםחברות הייטקחיפוש עבודהטכנולוגיה: סטארט-אפיםטכנולוגיה: עובדי הייטקניהול וקריירהפיטוריםפייסבוקרשתות חברתיותשוק העבודה