טואלטיקה

כתבות אחרונות

 

חוגלה משקיעה 5 מיליון שקל בהשקת נייר טואלט באריזה דחוסה

תשיק נייר טואלט מתקפל של "לילי קומפקט" שחוסך עד 30% במקום האחסון

שירות גלובס 03/10/2013

יצרנית חיתולי בייביסיטר משיקה תחבושות היגייניות מוזלות

DPL מבקשת לשחזר את הצלחת החיתולים המוזלים ולכבוש בתוך שנה נתח של 10% מקטגוריית התחבושות ההיגייניות הדקות, שמגלגלת 84 מיליון שקל בשנה

אילנית חיות 09/04/2013

ד"ר פישר והמגבונים הנשלפים לעיניים בדרך לאמריקה

ד"ר אלי פישר ובנותיו נורית הראל וסיגל בר-און מתכננים להסתער על ארה"ב ■ בראיון מיוחד מדבר פישר על העסק המשפחתי שמגלגל מאות מיליוני שקלים, מסביר למה החליט שלא להנפיק את החברה ומודה שישראל קצת קטנה עליו

גלי וינרב 13/10/2012

איפה המבצעים יותר משתלמים: בסופר-פארם או בניו-פארם?

מלחמת המבצעים בין סופר-פארם וניו-פארם מביאה להוזלות במוצרי הטואלטיקה והניקיון ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים בסופר-פארם קצת יותר מוצלחים, אך ההבדל מינורי

מיכל רז-חיימוביץ' 07/07/2011

הישראלים משלמים עד פי 4 על מוצרי חשמל, צעצועים, אופטיקה וטואלטיקה

"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחיה בישראל בהשוואה למדינות המערב ■ מדוע אנו משלמים פי 3-4 על טאבלטים, פלייסטיישן, דיאודורנט, שמפו, צעצועים ועוד? לא רק בגלל מיסוי גבוה - אלא גם בגלל מחסור ביבוא מקביל, גם כשהוא מותר לפי חוק ■ לקרוא ולא להאמין

אפרת אהרוני 28/06/2011

איפה המבצעים יותר משתלמים - בסופר-פארם או ניו-פארם?

אחרי שסופר-פארם החלה במבצע של מוצרים ב-8 שקלים, ניו-פארם יצאה במבצע דומה ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים משתלמים בשתי הרשתות, כשלסופר-פארם יש יתרון קל

מיכל רז-חיימוביץ' 13/01/2011

יוניליוור מותחת את המותג "פינוק" לקטגוריית הסבונים

משיקה סדרת תחליבי רחצה נוזליים תחת המותג, בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ עיקר ההשקעה יופנה לקמפיין באמצעות מקאן-אריקסון ■ לפי נילסן, במחצית הראשונה של 2010 החזיק "פינוק" בנתח כספי של 12.2% מקטגוריית השמפו

אילנית חיות 09/08/2010

הקו החם: מה שווים מספרי החינם של חברות הטואלטיקה?

בעוד שיוניליוור ומדיליין מעניקות מענה אדיב למתקשרים למספר החינם שלהן ואף שולחות מוצרים ללקוחות שנתקלו בבעיות - חברות אחרות לא טורחות להשיב להודעות צרכנים, ומספר שירות הלקוחות שלהן הוא בגדר המלצה בלבד

מיכל רז-חיימוביץ' 19/07/2010

חוגלה קימברלי תשקיע 20 מיליון שקל בהשקת מוצרים חדשים

זאת עד סוף 2010 ■ ‎‎שני המהלכים הראשונים הם השקת סדרת "לילי ‏Soft & Strong‏" והשקת "קוטקס כותנה‏"

‎‎שירות גלובס‏ 07/07/2010

המותגים ADAM ו-EVE עוברים לחברת לילית קוסמטיקה

היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית

אילנית חיות 01/06/2010

דנשר רוכשת את המותגים מרמולייט, פופסטאר, גלילונית ופמילי

תשלם בתמורה לחברת אקסטרא 14 מיליון שקל ■ תחת המותג מרמולייט משווקים מוצרים ללא סוכר, למותג פמילי סדרת מוצרי טואלטיקה, לגלילונית שקיות אוכל ושקיות אשפה, ואילו המותג פופסטאר הוא מותג פופקורן למיקרוגל

אילנית חיות 10/02/2010

רכישה חדשה לפרוקטר אנד גמבל: מותג מטהרי האוויר של שרה לי

ענקית מוצרי הצריכה תרכוש את חטיבת Ambi Pur ב-470 מיליון דולר ■ צופה כי העסקה תושלם עד יוני 2010

ארז וולברג 11/12/2009

סנו רוכשת את מוצרי קרליין מידי אמיליה פיתוח ב-85 מיליון שקל

העסקה מתבצעת זמן קצר לאחר השלמת רכישת פריגו-קרליין ע"י אמיליה פיתוח לפי שווי של 205 מיליון שקל ■ סנו, שתמשיך לייצר בירוחם, תקבל לידיה את המותגים קרליין, נקה, נטורל פורמולה, סקין גארד, אדם וטיטניום

אילנית חיות 17/11/2009

פריגו מוכרת את קרליין לאמיליה פיתוח תמורת 205 מיליון שקל

מלבד פעילות המותג קרליין בארץ ובחו"ל, הרכישה כוללת גם את כל הפעילות באמצעות החברה-הבת אגיס הפצה ושיווק ■ כמו כן כוללת העסקה גם 50% ממניות חברת דנאגיס, זרוע ההפצה של מוצרי קרליין בישראל

אילנית חיות 02/11/2009

יבואן מוצרי מזון: "זוהי שעת כושר לעשיית עסקים עם יפן"

האם החלטת מכון היצוא להוריד את יפן, הכלכלה השנייה בעולם, ממפת קידום היצוא הבינלאומי היא החלטה נכונה? ■ במיוחד לאור העובדה שברבעון השני של השנה הצליחה יפן לעבור לגידול של 2.3% בתמ"ג

ספיר פרץ 28/10/2009

בדיקת "גלובס": האם המבצעים של רשתות הפארם משתלמים?

רשתות הפארם משקיעות הון בפרסום מבצעים, אך מי שגר קרוב לרשת רמי לוי ייהנה שם לרוב ממחירים נמוכים יותר גם ללא מבצע ■ עם זאת, בהשוואה לשופרסל דיל ולמגה בול - מחירי המבצע של הפארמים לרוב אטרקטיביים

אפרת אהרוני 15/10/2009

   1234567   

   נמצאו 102 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7