מאז פרוץ המלחמה מזנבים ערוצי הטלוויזיה רשת 13 וערוץ 14 זה בזה ברייטינג, על אף שאחד מהם ותיק יותר, והשני נחשב במשך שנים לנישתי • אלא שבעוד הפער בצפייה מצטמצם, במיוחד במהדורות החדשות המרכזיות, הדבר אינו משתקף בהיקפי הפרסום
בדצמבר עלה בנק לאומי, באמצעות מקאן ת"א, בפרסומת "מלגת קטיף", ובשבוע שעבר עלה הפיס, באמצעות אדלר־חומסקי, בפרסומת דומה בשם "מלגת אסיף" • מקאן: "נשמח שעוד יצטרפו"
אירועי ה־7 באוקטובר טשטשו את תפיסת הזמן אצל רבים, באופן שמקשה על ניהול חיי היומיום ועלול להוביל לתסמינים כמו אימפולסיביות או תוקפנות • חוקרת המוח פרופ' עינת לוי־גיגי מאוניברסיטת בר־אילן מסבירה כיצד ניתן לכייל מחדש את השעון הפנימי
השילוב בין פריטה על נימי הרגש, בחירת גיבורות חדשות ומהלך הטבות אמיתי מסייע לבנק הפועלים לעמוד בראש דירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבמבה - שהשבוע עברו זכויות הקניין הרוחני שלה לנסטלה השוויצרית
בנובמבר רכשו הפינים את מערכת ההגנה האווירית הישראלית תמורת 1.3 מיליארד שקל • כעת המדינה הצפונית תורמת למד"א, באמצעות השגרירה ד"ר נינה נורדסטורם, שביקרה במטה הארגון
לאחר שבתחילת המלחמה נרשמה ירידה בהזמנות הישראלים מאתרים בינלאומיים, בדצמבר נרשמת עלייה משמעותית ברכישות • מי שמשלם את המחיר הם האתרים המקומיים, ובעיקר טרמינל X, נספרסו ודלתא • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
שני הגופים ישקיעו כ-10 מיליון שקל בהקמת 15 מרכזי חוסן במוסדות אקדמיים ברחבי הארץ • המרכזים יעניקו סיוע נפשי, כלכלי ואקדמי ישיר לסטודנטים ולסגלים, ויפתחו רשתות תמיכה • ישראל מתגייסת
ארבע פרסומות של חברות ביטוח מתברגות השבוע במדד הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, ובכולן הפרזנטורים הם גברים • הפרסומת של אסם למותג במבה רושמת הישג כפול כזכורה והאהובה ביותר • ההשקעה הגבוהה ביותר שייכת לתנובה
הצפייה במהדורות החדשות בטלוויזיה זינקה מאז פרוץ המלחמה לשיאים שלא נראו שנים בישראל, אך בחודש האחרון נרשמת מגמת ירידה • איך השתנה התפקיד הפסיכולוגי של התקשורת, עד כמה היא עדיין מגויסת, והאם יש סיכוי שהצופים יחזרו לשבת ארבע שעות מול המסך
חברת הטכנולוגיה הבינלאומית ServiceNow העניקה לכ-200 עובדיה בארץ סכום של 1,500 דולר, והפצירה בהם לאזן את חיי העבודה • המנכ"ל המקומי: "חשוב להתמודד עם השפעות המלחמה"
בעקבות הירידה בהיקפי הפרסום באתרי החדשות יוצאת פלטפורמת ההמלצות הגלובלית ביוזמה לחיזוקם • לירון אברהם, מנהל בכיר בחברה: "השאיפה היא ש-2024 תהיה שנת הפרסום כחול־לבן"
ענקית הטכנולוגיה רכשה כ-500 קיטבגים עם ציוד כמו כוונת טלסקופית ומגני עיניים, שהוטסו לארץ מארה"ב • כבר בתחילת הלחימה הודיעה החברה כי "תספק לישראל את כל התמיכה" • ישראל מתגייסת
הפרסומת החדשה והרגועה של yes מתברגת במקום התשיעי בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר היא הזכורה ביותר, ושל במבה היא האהובה ביותר שבוע שני ברציפות
יוסף ספרא הגיע מברזיל יחד עם 150 בני משפחה וחברים להתנדבות במשק מיכאלי בישוב כרמיה • "התרגשנו מהבחירה הערכית", אומרים בארגון חיבורים בחקלאות, שסייע במהלך
גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של מגדל, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה, ויטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של החברה • בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה מגדל לא עלתה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני
זוהי הרכישה הראשונה של פוד אפיל מאז שלאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות של בנק לאומי, השקיעה בה כ־50 מיליון שקל לפני כשנה • ארט יודאיקה עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק פריטים הקשורים למסורת היהודית, הנמכרים ב־2,000 נקודות מכירה ברחבי העולם
50 המשפיעותאלונה שפרמחקרנילי ארדספרותספריםערוץ 24פורטוגלפסיכולוגיהתמר איש-שלום