הפרסומות של ליברה וביטוח ישיר מדגימות השבוע את חשיבות ההתמדה, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של יונדאי היא המושקעת ביותר השבוע, אך היא נותרה מחוץ לרשימה
הקהל הרחב עדיין לא לגמרי הבין את המסר של הפרסומת ה"מודעת לעצמה" של Be, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אדלר חומסקי ממשיכים לשמור על המקומות הגבוהים עם נועה קירל ל-yes ושחקני קופה ראשית לבזק
הסערה התקשורתית סביב הפרסומת החדשה של yes עשתה לה רק טוב, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אדלר חומסקי, משרד הפרסום של חברת התקשורת, מטפל גם בקסטרו - שמרגי הוא הפרזנטור שלה
החשש שההומור של קמפיין בזק לא יתפוס את מי שאיננו צופה ב"קופה ראשית" התבדה ובגדול - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • נועה קולר רושמת הצלחה גם אצל שטראוס, ושיעור האהדה לפרסומת של ביטוח ישיר עם ליאור רז עלה השבוע משמעותית
הפרסומת עמוסת הכוכבים של בנק הפועלים מתקשה לחדור לתודעה, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לעומת זאת, הניסיון של בזק להצדיק את הליהוק של כוכבי "קופה ראשית" עובר את מבחן האהדה
לפי סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה עובדי ההייטק מתחילים לצבור הון, אך כרגע הם עדיין לא שחקן משמעותי בענף הנדל"ן • הממצאים תואמים את דוח הכלכלנית הראשית באוצר, שלפיו דווקא עובדי המגזר הציבורי מתדלקים את השוק
סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה מראה כי 55% ממשקי הבית בגילאים 30-50 החלו לבחון חלופות דיור שונות
הצופים מודעים לפרסומות העוסקות בקניות ברשת, אך לא יודעים לשייך אותן לחברות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר, ביטוח ישיר - הכי אהובה
הנוכחות הקבועה של מזרחי טפחות על המסך משתלמת, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אם עד לפני שנים ספורות התמלא הברייק בכל חילופי עונה בפרסומות אופנה, כעת רק רנואר בתמונה
פעמים רבות זכירות של פרסומת מושגת ע"י השקעה גדולה במדיה, אולם השבוע בלטו שלוש עבודות של משרדים קטנים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מזרחי טפחות הוא המפרסם המשמעותי היחיד שמתייחס לרפורמת המעבר בקליק של הבנקים
בנק מזרחי טפחות ופריגת מצליחים להתברג בראש הטבלה גם בלי הפקה גדולה מדי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לעומתם, הפרסומת המושקעת במיוחד של אמדוקס מתקשה להיחרת בזיכרון
שתי פרסומות שעושות שימוש בפרזנטורים מוכרים ובהומור מצליחות לתפוס השבוע את הצופים - כך עולה כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אלא שבין השתיים יש הבדל גדול: בעוד שרהיטי קאזה מציגים הפקה מושקעת - הפרסומת של פריגת היא למעשה גג קטן, בדיחה הנשלפת כמעט כהרף עין
למרות שהפרסומת של טורנדו לא באוויר, העובדה שהיא כה מזוהה עם רותם סלע, שמובילה בימים אלה את קמפיין רהיטי קאזה, עוזרת לה להתברג בתודעה - כך עולה כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לדודו ארז ומשרד הבריאות
הפרסומת לרהיטי קאזה מובילה בפער ניכר על המתחרות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קל לתלות את ההצלחה שלה בקסם האישי ובחוש ההומור של הפרזנטורית ובהשקעה הכספית הגבוהה מאוד בזמן פרסום, אבל זה רק חלק מהסיפור
כשהחגים מעבר לפינה, הפרסומות הבולטות הן אלה שקשורות לקניות ולמתנות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות השקעה מאסיבית במדיה, רק השבוע הצליחה הפרסומת של יוחננוף להתברג בדירוג
ההשקעה הכספית הגבוהה בפרסומת הלונה פארק של שופרסל השתלמה לרשת הסופרמרקטים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלוש פרסומות חדשות נוספות שהתברגו השבוע נשענות במידה רבה על הפרזנטור שמוביל אותן: משרד החינוך, נביעות וקסטרו הום
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל