הדוח מתריע על ענף בעייתי מבחינה תחרותית הסובל משורת בעיות: היעדר שקיפות במחירים ואפליה במחירי הגז, העלאת מחירים ללא יידוע הצרכנים תוך שינוי מחירים מצד ספקי הגז, המתנה ממושכת לטכנאים וניתוק ללא התראה מראש
לקוח: "שילמנו 50% משווי העסקה, סכום של 2,500 שקל. המתקין לא הגיע, ואין מענה בכל סניפי הרשת" ■ המועצה לצרכנות: לא לשלם מראש לפני קבלת הסחורה
שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"
כך עולה ממחקר שביצע מכון ברנדמן ■ חוסר האונים של הצרכן חמור במיוחד מול משרדי הממשלה, ודווקא מול חברות התקשורת יכולת ההשפעה גבוהה יחסית
ארגון אמון הציבור פרסם היום את דוח מחדלי תאגידי המים ■ טוען כי רשות המים לא גיבשה מנגנון סנקציות כנגד 52 תאגידי המים, שלפי הטענות הפרו את כלליה
לטענת "אמון הציבור", רשתות השיווק מביעות הסכמה עקרונית לדרישת הארגונים החברתיים לשקיפות מחירים ברמת הסניף - בתנאי שתמוסד ע"י המחוקק
מגבלות וסייגים שמטילות הרשתות על מימוש תווי קנייה מרגיזים את הצרכנים ■ "גלובס" בדק איפה ניתן לממש בימים אלה את תווי השי שקיבלתם בחג האחרון
רגע לפני שהצעת חוק בנושא תופסת תאוצה, קוראים ארגוני הצרכנים לרשתות לפרסם ביוזמתן באינטרנט מחירים מעודכנים
חצי שנה עברה עד שהוחזרו ללקוח מן השורה דמי מנוי שנגבו בהונאה
נעל שנהרסה אחרי שבוע או חולצה שדהתה בכביסה אינם חריגים - כך לפי דוח אמון הציבור עבור "גלובס", שמגלה כי כמעט מחצית התלונות בענף נוגעות למוצר פגום
עלות ההליך שינוהל על-ידי מומחים: 30 שקל לצרכן, 200 שקל לבית העסק
מדלק מהול שגרם נזק לרכב ועד משאבות לא מכוילות שגרמו לנהגים לשלם יותר: דוח אמון הציבור ממפה שורה של בעיות ומתייחס לצורך בהפחתת המיסוי על הדלק
בדרך להסתער על מוצרי קיקה? כדאי שתדעו שאם תתחרטו, לא תוכלו לבטל כנראה את העסקה או לקבל שירות על מוצר פגום
לטענת הארגון, מתלונות צרכנים עולה חשש כי מפרקי קיקה אינם עושים מאמץ לצמצום הפגיעה בצרכנים, מקשים על קבלת המוצרים ודורשים תשלומים נוספים
"אמון הציבור", "ישראל יקרה לנו" והסתדרות הגימלאים: "שופרסל חייבת לשמור על שקיפות, מיידיות והוגנות בבדיקת פרשת החשבוניות"
עובדי החברה קיבלו הודעה שלא להתייצב לעבודה ■ ניסיונות ליצור קשר טלפוני עם כל אחד מ-7 סניפי הרשת הסתיימו ללא מענה
ONE ZEROאלונה בר אוןאמון במוסדות שלטון החוקדן אריאליהמגזר העסקיהמכון הישראלי לדמוקרטיההתקשורתמערכת המשפטמשטרת ישראלפרקליטות המדינה