מחירה החודשי של חבילת סלולר, 30–40 שקל, לא יאפשר לחברות בתחום לשרוד לאורך זמן • לאחר שסלקום ופרטנר הובילו לפני כחצי שנה מהלך להעלאת מחירים ונבלמו, המפעילות הגדולות החלו לגבות תשלום עבור שירותים נלווים • האם התא הקולי יהיה גלגל ההצלה של שוק הסלולר? • בדיקת "גלובס"
אחרי שפרטנר הודיעה על חיוב הלקוחות עבור תא קולי, גם סלקום והוט מובייל מצטרפות למהלך • החל מ-7 באפריל מחיר השירות בהוט מובייל יתעדכן ל-4.90 שקלים בחודש
הפנייה של כבל באה בעקבות הפרסום ב"גלובס", לפיו בזק גובה 5 שקלים לחודש על שירותים אלה במשך שנים, אף שמפעילים בארץ ובעולם לא גובים עבורם תשלום
רפיסות של משרד התקשורת: האם ניתן לדמיין חברה סלולרית שגובה 5 שקלים עבור שירותים כאלה? בזק עושה זאת כבר עשרות שנים, תוך שהיא גובה מאות מיליוני שקלים מאיתנו האזרחים - ואיש לא פוצה פה
מתרחבת החקירה נגד בכירים בעיתון "News of the world" בגין פריצה לכאורה לתאים קוליים של מעל ל-90 ידוענים בבריטניה ■ בין הקורבנות: ראש הממשלה לשעבר גורדון בראון
מהחיוג הקולי שלא מצליח להבין אותנו, דרך התא הקולי שנכחד בעידן ה-SMS ועד לשיחות הווידיאו שהיו אמורות להיות הפריצה הגדולה במכשירי הדור השלישי אבל הפכו לפריט ארכיוני
כל אחת מההטבות המוצעות לבחירת הלקוח היא בשווי כולל של כ-55 שקל ■ התובע טען כי בשל תקלה בקווי הטלפון של HOT במאי 2006 הוא לא הצליח לחייג מקו הטלפון בביתו במשך 36 שעות ואיבד זמן עבודה יקר
ההודעות בתא הקולי של חברות הסלולר נשמרות ל-7 ימים בלבד, ולאחר מכן הן נמחקות באופן אוטומטי ■ עד כה פלאפון לא עדכנה בכך את לקוחותיה - אך כעת התחייבה לתקן זאת