אחרי קריירת דוגמנות בינלאומית וחוויה מטלטלת אחת, חוצה עכשיו שירלי בוגנים את הקווים ונכנסת לעולם העסקים ■ יחד עם 3 שותפים היא הקימה יזמות שיווקית בדיגיטל, וממליצה על מוצרים בנוסח ג. יפית ■ בלעדי
עם מי בילה מנכ"ל צ'ק פוינט במסעדת המזנון? ■ מי הגיע לחגוג בחתונה של שירלי בוגנים ולירן סרוק? ■ וגם: למה לבש עמי הירשטיין, מנכ"ל מלונות דן, סינר?
מותג מוצרי הטיפוח מים המלח Natural Sea Beauty משווק בישראל ע"י חברת מדיליין
תחליף את הדוגמנית שירלי בוגנים ששימשה כפרזנטורית החברה בעונות הקודמות
הרשת נפרדת מהפרזנטורית שירלי בוגנים שליוותה אותה ב-3 העונות ■ הקמפיין עולה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף שקל, יכלול בין השאר גם שקופית חסות בטלוויזיה ■ נעלי LOREN משווקות בכ-150 חנויות ברחבי הארץ, ובשנה הקרובה מתוכננת פתיחת סניפים עצמאיים
קמפיין אביב-קיץ של הרשת יעלה באמצעות פרסום פרנקו ההתקשרות בין הצדדים החלה בעונה שעברה בקמפיין סתיו-חורף 2008
מהחברה נמסר כי בוגנים נבחרה לקמפיין מכיוון שהיא מייצגת יופי קלאסי - ישראלי ובינלאומי בוגנים הובילה בעבר קמפיינים של גאפ, מקס פקטור, לוריאל ועוד