זאפ הרחיבה את פעילותה בתחום הקומרס ובפעילות מול עסקים ומתעתדת להשיק מוצרים חדשים
אחרי שנים של שידור הטקס בטלוויזיה, מגזין "לאשה", יחד עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, יצא לחפש קהלי יעד חדשים לתחרות מלכת היופי ■ כך לוקחים מותג ותיק ומעדכנים אותו לעידן הדיגיטל
פעילות האינטראקטיב של קבוצת וובסנס תמוזג לתוך יחידת הדיגיטל של גליקמן-נטלר-סמסונוב
גפן, מנהל התקשורת השיווקית והדיגיטל של בזק בינלאומי, יהיה הראשון מבין ראשי הדיגיטל במשרדי הפרסום שבא מצד הלקוח ■ גיל סמסונוב: "אנו בונים את המשרד לדיגיטל של מחר"