הקבוצה, של טרגט מרקט ואורי נצר, הציעה לגזור עמלה של כ-16% על היקף מכירות של 60-120 מיליון שקל, לעומת עמלה של 20% ומעלה שהציעו המתמודדות האחרות במכרז
ברקה עוזב את "שידורי פרסומות מאוחדים" לאחר שנתיים, וטרם מונה לו מחליף
מבין כל אמצעי המדיה, הרדיו הוא היחיד שלא נפגע אשתקד מהתכווצות עוגת הפרסום ■ רונן ברקה, מנכ"ל שפ"מ המוכרת את הפרסום בתחנות הרדיו של קול ישראל, מאמין שההצלחה הזו מבוססת על פרסום נושא תוצאות
פרחי, שהוא גם בעלי שפ"מ, יישאר בשפ"מ בתפקיד יו"ר פעיל ■ ברקה כיהן בעבר כסמנכ"ל ב"ידיעות אחרונות" ובערוץ 10 והיה ממקימי חברת התוכן הסלולרי לוגיה