הבושם "קוסמופוליטן" יעלה בקרוב על המדפים בבריטניה
גיליונות ספטמבר של תעשיית האופנה כבר נחתו על המדפים בארה"ב ובאירופה. מה הם מנבאים? ■ מבט על תעשיית המגזינים המתמודדת עם משבר מתמשך
מאז המשבר הכלכלי ב-2009 שוק המגזינים העולמי לא מצליח להתרומם ■ דווקא החודשים הראשונים של 2013 משדרים מגמה חיובית, ומספר המפרסמים עולה
המהלך הדיגיטלי של קבוצת המגזינים Hearst, המוציאה לאור של "קוסמופוליטן", "ELLE" ו-"Esquire", מסתמן כהצלחה
המגזין הקדים את שאר המתחרים בתחום, וזאת בזכות מודל שמפריד לגמרי את התשלום בין גירסת הדיגיטל וגירסת הפרינט
הערוצים כוללים תוכן מקורי וסדרות אינטרנט הרלוונטיות לתכנים השונים של המגזינים
חברת הירסט מגזינס אינטרנשיונל (HMI) תשיק מחדש את מגזין "קוסמופוליטן" בישראל יחד עם קבוצת מרקעי תקשורת שבבעלות עזור ■ עד לפני מספר חודשים החזיקה SBC בזכויות ההפצה של המגזין בארץ
היקף החובות של החברה עומד על 53 מיליון שקל בנוסף לצרות הפיננסיות: בעלי החברה, המו"ל מאיר דוד, מרצה בימים אלה עונש מאסר בפועל בין המגזינים שמוציאה החברה: "מסע אחר", "הורים וילדים", "קוסמופוליטן" ועוד
InStyleVOGUEאופנהמגזינים