חברת קוסמופארם הודיעה על ריקול למוצר דיאודורנט נושם לבנות רולאון של המותג קרליין, מספר אצווה 171012297 • לפי הודעת משרד הבריאות, הריקול נעשה בעקבות תלונות שהתקבלו בחברה על תופעות לוואי באזור השימוש
חברת קוסמופארם קוראת ללקוחות שרכשו את המוצרים שלא לעשות בהם שימוש ולהחזירם לנקודות המכירה
ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון
כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה
Twisted fly: כ-53% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, אך רבים טענו כי היא מחנכת לחיסכון במים
המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי
אלכס לנדסברג: "מכירת מניות שניב שחררה אותנו מבזבוז זמן משווע על עסק שלא האמנו בו"