כשעדי הימלבלוי הייתה ילדה היא ידעה פשוט לא לבקש, כי לא היה ■ כיום, עם קריירת דוגמנות, משחק ועסקים, היא לא שוכחת את זה לרגע
הדוגמנית בוגרת תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" תוביל קמפיין של כצט להשקת תחליב רחצה לנשים מתוצרת "פמינה", בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
הקמפיין לחברת ההלבשה התחתונה, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יכלול פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות בעיתונים
קטלוגים מושקעים הם דרך מקובלת למשוך לקוחות לנקודות המכירה, אך הפקות כרומו מושקעות מפנות היום את מקומן ליצירות ברוח עדכנית: קטלוג תלת-ממד, סרטוני וידיאו, קטלוגים מקוונים-אינטראקטיביים ועוד
מחליפה את שירלי בוגנים שליוותה את פמינה במהלך השנתיים האחרונות הקמפיין החדש של פמינה יעלה בפברואר באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער