חשיפת "גלובס" על כניסת חברת התעופה קאל לתחום הטסת נוסעים מעלה פרטים חדשים על אופי השחקנית הישראלית הרביעית בענף • קאל נמצאת בשלב קליטה של 8 טייסים מהתעשייה הישראלית, חלקם ממפוטרי ארקיע • קלאסיק אייר תהיה אחראית על שיווק הפעילות
חברת התעופה קאל, העוסקת בתחום של הטסת מטענים, הגישה בקשה לרשות התעופה האזרחית להטסת נוסעים - כך נודע ל"גלובס" • האם יש מקום לשחקנית רביעית בשוק התעופה המקומי?
גלבוע מחזיק כ-5% ממניות יצרנית החליפות המפסידה, אשר ככל הידוע משועבדות לבנק ■ בגיר, שבשליטת קרן פימי וצביקה בארינבוים, נקלעה לקשיים בשנים האחרונות, והפסידה אשתקד כ-40 מיליון ד'
(עדכון) - המפרק עו"ד שלמה נס צפוי היה להעביר היום לביהמ"ש את המלצתו: מכירת פעילות ונכסי החברה לביקל כ"עסק חי" ב-16 מיליון שקל ותשלומים נוספים שייגזרו ממכירות עתידיות
תפתח חנות במרכז המסחרי בירכא וכן חנות אאוטלט בקריית-גת ■ מנכ"ל בגיר, עופר גלבוע: "נפתח חנויות נוספות במיקומים שונים בחודשים הקרובים"
העסקאות הן ארוכות-טווח וצפויות להכניס לחברה מיליוני דולרים גם בשנים הבאות ■ מנכ"ל בגיר, עופר גלבוע: "החוזים יהוו מנוע צמיחה משמעותי לפעילות בגיר הבינלאומית"
בואינגחברות תעופהטיסותקאלרשות התעופה האזרחית