אנחנו חיים בעידן אקסטטי שבו העולם כולו הופך ל'סטורי': מה שהיה רלוונטי ל-24 השעות האחרונות, יכול להיעלם עד מחר • עדי יופה משרטטת עבור 'ליידי גלובס' קווים למגמות העל שישלטו בשנה הקרובה
בעידן שלנו הכול זמני - מקום העבודה, מקום המגורים, מערכת היחסים וגם הנאמנות למותגים ■ המוד הזמני משפיע על הצרכן, והוא בוחר בכל יום מחדש ■ הטרנדולוגית עדי יופה על הטרנד החם - הצרכן הנווד
בשנה שעברה הצרכן התייצב במרכז, בשנה הקרובה הוא יבקש גם להבין מה התועלת ■ הטרנדולוגית עדי יופה, שחזתה את המחאה החברתית ואת התחזקותם של יאיר לפיד ונפתלי בנט, מציגה: חמישה גוונים של שחרור
במסגרת דיון בכנס MAD, שעסק בדמות הצרכן המפוכח אחרי המחאה, הסכימו המשתתפים כי ניתן עדיין למכור ולהרוויח - אך קודם יש להחזיר את אמון הצרכן
בפרויקט מיוחד למוסף "פירמה" של "גלובס" שייצא לאור ביום שלישי הקרוב, מציגה הטרנדולוגית עדי יופה את מגמות הצריכה העיקריות של ישראל לשנה הנוכחית
WeWorkאוברטרנדינג