וגם: משלחת מישראל זכתה במקום הראשון בהאקתון בינלאומי לפתרונות בתחום הספנות
הקמפיין של פרוקטר אנד גמבל לאולימפיאדה, "תודה לך אימא", לא משאיר את הצרכנים אדישים, אבל לא בהכרח מהסיבות שהחברה קיוותה להן ■ לצד שבחים על קריאייטיב מרגש, יש גם ביקורת על כך שמדובר במסר מיושן ואנטי-פמיניסטי
בלום תהיה אחראית על הובלת האסטרטגיה השיווקית של P&G ב-107 מדינות ■ אלנה קודרישובה מונתה למנהלת הפעילות של P&G בישראל
סופי בלום, מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל, החליטה להפוך את סניף ישראל לחשוב ומשפיע על הקונצרן כולו ■ מזה 7 שנים היא עובדת כאן, אבל לדבריה לא הפכה לישראלית בעצמה
נבחרה ע"י איגוד השיווק בזכות הובלת מהלכי חדשנות כמנוע צמיחה עסקי של החברה
המתקפה התקשורתית האגרסיבית על אנשי עסקים כמו אילן בן-דב ושרי אריסון, בשל הניגוד התדמיתי בין תרומתם לקהילה לפיטורי עובדים, גורמת ללא מעט מנכ"לים לשקול מחדש האם כדאי להם למתג עצמם כפעילים בקהילה ■ וגם: 5 שגיאות נפוצות במיתוג ותקשור התרומה לקהילה
סופי בלום אמרה את הדברים בפורום שיווק ירוק של ארגון מעלה, איגוד השיווק הישראלי ו"גלובס" יגאל שמיר, סמנכ"ל בגליקמן-נטלר-סמסונוב: "המלחמה הירוקה היא מגמה ולא טרנד" בכנס נמנו 10 החטאים בשיווק הירוק