אחרי שני עשורים של פעילות, רשת מוצרי התינוקות מוצצים משנה מבנה ואסטרטגיה ומתרחבת בהשקעה של 10 מיליון שקל • בראיון ראשון מאז שמונה לתפקיד, אומר ניר גודארד, מי שעד לאחרונה שימש כסמנכ"ל הסחר של שילב, כי "כל הספקים ביקשו להכניס מחירון חדש עם עליית מחירים של בין 5% ל-10%"
ניר גודארד עזב את שילב לאחר שלא מונה למנכ"ל החברה עם מכירתה לקבוצת פוקס
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה: "על המוצץ מודבקים חרוזים שעלולים להינתק מן המוצץ בעת השימוש בו ולגרום לחנק של התינוק, עד כדי סיכון חיים"
הסיבה: אי-התאמה לדרישות התקן הישראלי הרשמי ■ צרכנים שרכשו מוצרים אלה מתבקשים להשיבם ולקבל בתמורתם החזר כספי או להחליפם
מדובר במוצצים שנמכרו אחרי יוני 2015 ■ בבדיקת מכון התקנים התגלה כי יש סיכון לפגיעה בבריאותם של תינוקות המשתמשים במוצצים אלה, עקב פליטה של חומר בשם ניטרוזמינים בערך גבוה מהמותר
רשת "מוצצים" פתחה את הסניף ה-12, ובעלי הרשת, אסף וגיל כהן, לא חוסכים ביקורת מהמתחרים: שילב? "משנה כל הזמן אסטרטגיה"; ד"ר בייבי: "נבנתה מלכתחילה לא נכון" ■ "זכיינות? זו הדרך הכי מהירה לסיים עם הרשת"