גבי צ'רטוק המוביל את The Builders, תוכנית למסחור סטארט-אפים ישראליים, מסביר איך משכנעים את תאגידי הענק קוקה-קולה, טרנר, מרצדס, ולאחרונה גם וולמארט לעבוד עם חברות ישראליות • מאז הקמת התוכנית התקיימו בה מעל ל-190 פיילוטים, וכ-40 הסכמים מסחריים נחתמו • האזינו לפרק השבועי של "עוד פודקאסט לסטארטאפים"
באפט בראיון ל"וול סטריט ג'ורנל": אוכלוסיית העולם תהפוך למשגשגת יותר ויותר ככל שנתקדם. הפוטנציאל האנושי עדיין רחוק ממיצוי מלא
מייסד CNN: "אילו היה לי הכסף, הייתי חושב ברצינות להשתלט על טיים וורנר ולמקד את CNN בעיתונות רצינית. הם עושים עבודה טובה, אבל הם יכולים להשתפר"
משקיעים זריםפודקאסטקוקה קולהתאגידים