איך יוצרים סלוגן קליט, זכיר ומרגש, שגם יהפוך לאלמותי? ■ הפרסומאי גדעון עמיחי וסמנכ"לי השיווק של שטראוס, AIG, ניופאן, בבילון ודפי זהב מנסים לפצח את החידה
האתר יכלול מידע חיוני לנהג, מאמרים, טיפים, עצות, מחירונים, לוחות יד שנייה והשוואת מחירים ■ עלות הקמת האתר מוערכת בכ-750 אלף שקל
העבודה על האתר נמשכה כשנה, כשהדגש העיקרי ניתן על פישוט מנוע החיפוש וטיוב התוצאות שמתקבלות ■ בנוסף שולבו באתר תכנים נלווים, בהם מאמרים, מדריכים, טיפים ומחירונים
השקת אתר d-home, המיועד לגולשים שעוברים דירה, היא חלק מכניסתה של דפי זהב לאתרי נישה מתמחים ■ המידע באתר מציג פיתרון לשלבי מעבר הדירה השונים, כגון שירותי הדברה, מנעולנים ושירותי הובלות