מול שלל ההצלחות המרשימות של רשתות אופנה בינלאומיות בישראל, יש גם כאלה שניסו ונכשלו ■ נראה שלא מספיק להביא רק סקס אפיל בינלאומי, אלא צריך גם לשווק קולקציות שמתאימות למזג-האוויר ובעיקר לתת לצרכן ערך מוסף
גם מותגי האופנה יקרים כאן יותר מאשר בחו"ל ■ ג'ינס מנגו עולה 290 שקל בישראל - ו-200 שקל באירופה ■ מכנסיים בזארה עולים כאן 200 שקל - ובאירופה 150 שקל
חברת שלטי החוצות נור מעלה בנתיבי איילון ובצירי תנועה מרכזיים בישראל קמפיין בעלות של 500 אלף שקל, המציג את מנהיגי העולם ב"רגעים אינטימיים"
מדובר בקמפיין של חברת "יונייטד קולורס אוף בנטון" לתמיכה בקרן "לא לשנאה" ■ הקמפיין מציג תמונות של מגוון מנהיגים בעולם ברגע אינטימי
מהחברה נמסר כי על המועמדים להיות בעלי מראה ייחודי ואישיות מעניינת ■ הנציג שייבחר ישתתף בקמפיין ביחד עם נציגי שאר הארצות לצד דוגמנים מקצועיים של בנטון