עסק ישראלי

ערן שיאון / צילום: עופר חג׳יוב ערן שיאון / צילום: עופר חג׳יוב

ערן שיאון

מנכ"ל משותף חברת !2Do

דיגיטל ואיקומרס

בין השנים 2010-2015 הוביל את פעילות ה-eCommerce של קימברלי קלארק EMEA, ולפני כן, הקים וניהל את פעילות הדיגיטל והאיקומרס של קימברלי-קלארק ישראל. בעברו שימש כמנכ"ל יהושע/TBWA דיגיטל.

כיום הוא מנכ"ל משותף בחברת !2Do, לליווי אסטרטגי וניהול פרויקטים למקסום מכר וניהול דאטה בעולם הדיגיטלי, נאמנות וחווית לקוח.

מתמחה בהקמה וליווי מערכי Commerce דיגיטליים (אתר שופרסל, קפה עלית, Terminal X, אדידס, מדילינק, Yellow , לאומי קארד ועוד); בייעוץ וליווי הקמת מערכי דאטה פרסונליזציה, תכניות נאמנות ו-AIG) MA, לופה, טמפו); בהקמת מועדונים ופלטפורמות נאמנות (נעמן, ורדינון, פנדורה, שטראוס+); בניהול מדף דיגיטלי (אסם, תנובה, ויסוצקי, שטראוס, GSK) והכשרות דיגיטל בארגונים (ניהול מקצועי של קורס האיקומרס בדיגיטלינט והרצאות בגלובסקול).

עוד מומחי דיגיטל ואיקומרס

ההרשמה נסגרה

חדשות ועדכונים
בלוג

נאמנות בכל מחיר?

אורי גורן
29/07/2020

חוויית ההתנדבות

שירה פאיאנס בירנבאום, יועצת עסקית
24/05/2020

פעולות מיידיות שעל העסק לנקוט בשעת משבר כלכלי

אבי מגידו, משנה למנכ"ל, סונול ישראל בע"מ
20/05/2020
אורי גורן, סמנכל דיגיטל ושירות,קבוצת קסטרו הודיס / צילום: פלג אלקלעי

הדור הבא של הקורונה

אורי גורן, סמנכ"ל דיגיטל ושירות, קבוצת קסטרו הודיס
12/05/2020
© כל הזכויות שמורות לגלובס
יצירת קשר תקנון