היועץ האסטרטגי מוטי שרף הופך לשותף במשרד הפרסום סיטימדיה

שרף ייכנס למשרד שבבעלות דניאל וינר במקום המייסד-שותף שעוזב, ליאור ששון, בהשקעה של כמה מיליוני שקלים • במהלך נוסף בענף, עידו מינקובסקי מרחיב את פעילות קבוצת התקשורת בבעלותו ומקים את ג'נסיס - מתחם תוכן ומוזיקה חדש

מוטי שרף / צילום: יהב שרף
מוטי שרף / צילום: יהב שרף

משרד הפרסום סיטימדיה מחליף בעלים: המייסד המשותף, ליאור ששון, עוזב לארה"ב, ובמקומו ייכנס מוטי שרף, מייסד ומנכ"ל שרף תקשורת, בהשקעה של כמה מיליוני שקלים. המייסד המשותף דניאל וינר נשאר במשרד ובתפקידו כמנכ"ל. 

דניאל וינר / צילום: טל שחר
 דניאל וינר / צילום: טל שחר

החרם הטורקי יעלה את המחירים בישראל. מי תהיה המרוויחה הגדולה?
אחרי 16 שנה: סמנכ"ל התקשורת, קשרי ממשל ואחריות תאגידית בבזק, גיא הדס, פורש

סיטימדיה, שממוקם בתל אביב, הוקם לפני כ-13 שנים ומעסיק 25 עובדים. המשרד עוסק בפרסום טלוויזיוני, דיגיטל וסושיאל, ובין לקוחותיו נמנים הבורסה לניירות ערך, בית ההשקעות מור, אוניברסיטת תל אביב, חברת אנלייט ועוד.

"לא הייתי עושה את הצעד הזה לפני 5-10 שנים", מודה שרף. "אבל בשנים האחרונות החיבור בין העולמות האסטרטגיים והתקשורתיים לעולם הפרסום טבעי יותר, ודווקא ההפרדה ביניהם לא טבעית. היום הפלטפורמות שבהן אתה רוצה לספר את הסיפור שלך הרבה יותר מגוונות, ולכן החיבור בין איכויות משרד פרסום להבנה של איך עושים את זה, יכול להביא ערך.

"אני עוקב אחרי דניאל וליאור תקופה ארוכה, וראיתי לאורך השנים את הצמיחה שלהם, שהייתה מהירה ובריאה. הם מייצרים קמפיינים בעלי אימפקט תודעתי נרחב ביחס לתקציבי המדיה שמושקעים בהם, ומבחינתי זו פרמיה שהיא נדירה בענף.

"בעיניי, היום יש בשוק דרישה למשרד בוטיקי גמיש שמחבר בין תחומים. התרומה שלי תהיה בעיקר בתחום האסטרטגיה - השילוב של נרטיב אסטרטגי במהלכים יכול לעשות פלאים בתרגום הקריאייטיבי, וזה משהו שחסר בשוק".

חברת שרף תקשורת ייעוץ ואסטרטגיה נוסדה ב-2001, ובין לקוחותיה נמנים גוגל, מקדונלדס העולמית, בנק דיסקונט, מגדל, ישראכרט, אמדוקס, נייס, אל על, קבוצת עזריאלי, קבוצת בזק, מיטב, טאבולה, מאנדיי ועוד.

מינקובסקי משקיע 2 מיליון שקל

בתוך כך, עידו מינקובסקי, שבבעלותו קבוצה הכוללת משרד יחסי ציבור, חברת פרסום דיגיטלי (מינק אנד ויק), חברת השקעות ולייבל מוזיקה, מרחיב את הפעילות ומקים את ג'נסיס - מתחם תוכן ומוזיקה חדש. את הפעילות ינהל אוראל שרעבי, והיועץ המוזיקלי הראשי יהיה המפיק עומרי סגל (OMRIZY), שגם יעביר את אולפניו למתחם. התוכנית העסקית כוללת השקעה של 2 מיליון שקל לשלוש שנים. 

מימין: אוראל שרעבי ועידו מינקובסקי / צילום: מינקובסקי תקשורת
 מימין: אוראל שרעבי ועידו מינקובסקי / צילום: מינקובסקי תקשורת

מתחם ג'נסיס משתרע על פני 500 מ"ר ברחוב הברזל ברמת החייל בתל אביב, במקום שבו פעל בשנים האחרונות מתחם מיוזיק ספייס שאכלס יוצרי מוזיקה. "בפעם הראשונה הגעתי לשם כדי להקליט שירים שלי", מספר מינקובסקי. "המפיק שאיתו עבדתי אמר לי 'רוצים לגרש אותי מפה, אתה יכול למצוא לי אולפן?'. ואז חיפשתי ולא מצאתי בכל העיר אולפן, עד שהגעתי לפה והחלטתי לעשות את העסקה.

"הפכנו את המקום ליותר הייטקי, וכיום יש בו חללי עבודה למפיקי מוזיקה, נגנים, די.ג'יי, הקלטות, עריכה, תוכן ועוד. זה לא רק מקום נדל"ני אלא גם מקום של חיבורים מוזיקליים, ייעוץ משפטי, ייעוץ חוזים, הרצאות ועוד. המטרה שלי היא לבנות קהילה של יוצרי תוכן, ויז'ואלס, פרסום, סאונד ועוד", מסכם מינקובסקי, ושרעבי מוסיף: "המתחם יהווה מקום מפגש בין שוק המוזיקה לבין סביבת קהילת ההייטק".