חברת הביטוח הדיגיטלית האניקומב גייסה 36 מיליון דולר

האניקומב מציעה ביטוח דיגיטלי לבעלי בתים משותפים בארה"ב, שוק שמוערך ב-34 מיליארד דולר • החברה תשתמש בכספי הגיוס להעמקת היתרון הטכנולוגי המבוסס AI שלה ולהתרחבות לשווקים משיקים

איתי בן זקן (משמאל) ונמרוד שדות, מייסדי האניקומב / צילום: יוסי זליגר
איתי בן זקן (משמאל) ונמרוד שדות, מייסדי האניקומב / צילום: יוסי זליגר

חברת הביטוח הדיגיטלית האניקומב (Honeycomb) מודיעה היום (ג') כי גייסה 36 מיליון דולר בסבב B, בהובלת זאב ונצ'רס, קרן ההשקעות של אורן זאב. הקרנות ארקין הולדינגז ולאונצ'ביי קפיטל ישתתפו בסבב ההשקעות הנוכחי כמשקיעים חדשים.

אחרי שקיבלה תג מחיר של מיליארד דולר: נו ניים הישראלית נרכשת רק ב-450 מיליון דולר
● ראיון | "לפעמים אני תוהה אם היה נכון להנפיק": מדוע וול סטריט מענישה את כוכבת האסתטיקה מישראל  

בסבב הקודם שהוכרז בינואר 2022, גייסה החברה 15.4 מיליון דולר ובסך הכל מגיע היקף הגיוסים שלה, כולל הגיוס הנוכחי, ל-55 מיליון דולר. המשקיעים מהסבב הקודם השתתפו גם בסיבוב הנוכחי: אייבקס השקעות, קרן IT-Farm, והפניקס המשקיעה בחברה מסבב ה-seed .

החברה הישראלית-אמריקאית, שהחלה למכור ביטוחים בארה"ב ביוני 2021, פועלת בשש עשרה מדינות בארה״ב המהוות כ-60% מהשוק בארה"ב. האניקומב מבטחת נכסי נדל"ן בשווי של יותר מ-21 מיליארד דולר ומצפה לשלש את המספר הזה ב-12 החודשים הקרובים.

האניקומב מציעה ביטוח דיגיטלי לבעלי בתים משותפים בארה"ב, שוק שמוערך ב-34 מיליארד דולר. אפליקציית מובייל מבצעת באופן אוטומטי את תהליך החיתום - באמצעות מידע שמספקים מבוטחים, אינטליגנציה מלאכותית וראייה ממוחשבת. התהליך נעשה עד היום באופן ידני ובלתי מדויק, תוך שחברות הביטוח המסורתיות סופגות עלויות גבוהות.

החברה מתכננת להכפיל את מצבת כח האדם שלה ולגדול מ-90 עובדים לכ-180 עובדים ב-18 החודשים הבאים. חלק גדול מהמשרות החדשות שיפתחו הן במרכז הפיתוח של החברה בישראל.

איתי בן-זקן, מייסד-משותף ומנכ"ל האניקומב, מסר כי כספי הגיוס ישמשו להעמקת היתרון הטכנולוגי במיוחד סביב מודלי אינטליגנציה מלאכותית קנייניים, לצד בניית מסד נתונים ייחודי אשר משפרים את יכולות החיתום האוטומטי של החברה, בנוסף ישמש הגיוס גם לשיפור היעילות התפעולית של החברה תוך שימוש בטכנולוגיה הייחודית, התרחבות לשווקים משיקים, על בסיס התשתית הטכנולוגית הקיימת והפיכת האניקומב ל one stop shop בכל הקשור לביטוח נדל״ן למגורים בארה״ב כמו גם שיפור חווית משתמש הקצה.

אורן זאב, השותף המייסד ב-Zeev Ventures שהוביל את סבב הגיוס הנוכחי: "האניקומב היא דוגמא לחברת אינשורטק שפותרת בעיה גדולה בשוק ענק, דבר המאפשר לה להגדיל את ה-ARR בקצב מהיר ולעבור תוך זמן קצר לרווחיות תפעולית".