מחירי הדגמים החדשים בשמיים? הגיע הזמן לשקול רכב מיד ראשונה

המיסוי, הריביות וכן גם החות'ים, גרמו למחירי דגמי 2024 לעלות • הפתרון, אומר שלומי דהן, מנהל המכירות הארצי באלדן, הוא רכישת רכב מיד ראשונה • "באלדן אנו מציעים מגון רחב של רכבים: מקטנים עד גדולים, מחשמליים ועד לדיזל; מפשוט ועד מפואר, אנחנו כיום סופרמרקט של מכוניות"

צילום: באדיבות אלדן תחבורה
צילום: באדיבות אלדן תחבורה

הכתבה מטעם אלדן

הגיעה השעה לרכוש מכונית חדשה, אבל לפתע אנחנו מגלים את מה שכל כך הרבה ישראלים גילו בשנים האחרונות: המחיר קורע את הכיס; זוכרים את הימים שבהם מכונית משפחתית חדשה עלתה בישראל כ-120,000 שקל? ובכן - הם חלפו מן העולם - המיסוי עלה, הריביות גם כן, ושערי המטבעות השתוללו. בקיצור לא משנה איך תסתכלו על זה, המציאות עובדת לרעתנו. אבל זה בסדר, בישראל יש מיליוני מכוניות על הכבישים ולא מעט מהן משומשות, אבל עם יד על הלב, האם הייתם קונים מכל אחד מכונית משומשת? לא מעטים מתלבטים האם לעשות כן.

אז מה עושים במצב כזה? שלומי דהן, מנהל המכירות הארצי של אלדן, מציע לפנות למי שבאמת מבינים במכוניות, מחזיקים במוניטין של שנים רבות בענף הרכב ובעיקר מבוססים ומחזיקים במלאי. "כיום אם ניקח לדוגמה משפחה ישראלית שמעוניינת בג'יפון או במכונית משפחתית - אז נדרש מהם לפתוח את הלוחות ולנסות ולמצוא את הרכב המתאים. במידה והם אינם סגורים על יצרנית ולא יודעים האם לבחור בטויוטה, במיצובישי או ביונדאי - הם ככל הנראה יבלו כחודש בהתרוצצויות בין בעלי מכוניות - שחלק מהם מבטלים פגישות, חלק עשויים להיות לא הכי ישרים, וחלק כן אמינים, אבל אצלם אין שום הסדרי תשלום. באלדן, מחברות הליסינג וההשכרה הוותיקות בישראל, זה לא המצב ואפשר להבין מדוע: אנחנו נמצאים כאן עשרות שנים ומשרתים את הישראלים ללא לאות. יש לנו צי ענק של רכבים ואנו מטפלים בהם בצורה קפדנית ונוהגים בשקיפות".

לפרטים נוספים על שדרוג רכב באלדן הקליקו כאן>>

"כל רכב עובר בדיקה ותהליך השבחה"

דהן אומר כי כיום בעיית מחירי המכוניות מורגשת היטב: "יש מחסור משמעותי ברכבים חדשים והדבר קשור ליצרני הרכב וגם למה שמתרחש בגזרת המורדים החות'ים". לדבריו, עליית מחירי הרכבים החדשים היא עניין מורגש מאוד: "קחו למשל את קיה ספורטאז', עד לפני כמה שנים אפשר היה לקנות רכש חדש של הדגם במחיר של כ-130 אלף שקל. כיום ספורטאז' חדש עולה כ-190 אלף שקל, ויש אפילו גרסאות שמגיעות ל-200 אלף שקל. זו רק דוגמה אחת להתייקרות, שבאותה נשימה ממחישה את האטרקטיביות של הדור הקודם של קיה ספורטאז'. מדובר בג'יפון אמין וטוב שאפשר לרכוש במחיר נמוך יותר משמעותית ומזה של הדגמים החדשים. הדבר תקף לגבי דגמי רכבים רבים".

לדברי דהן: "באלדן אנו מציעים מגון רחב של רכבים: מקטנים עד גדולים, מחשמליים ועד לדיזל; מפשוט ועד מפואר, דרך יוקרה ועד לג'יפונים ומשפחתיות. אנחנו כיום סופרמרקט של מכוניות, הוא אומר ומציין כי "לקניית רכב מאלדן יש יתרונות בולטים: אנחנו מטפלים רק במוסכים מורשים, לפי סקרים שערכנו 95% מלקוחותינו מרוצים, כל רכב עובר בדיקת קנייה ותהליך השבחה וכל ליקוי מתוקן. שלא כמו שקורה לא אחת בשוק הפרטי, לקוחותינו לא נדרשים להשקיע עוד כסף ב'לסדר את האוטו'. ובאשר להיסטוריית הטיפולים, שמוכרים פרטיים לפעמים לא חושפים, או חלילה מזייפים - אצלנו אין דבר כזה רכב ללא היסטוריית טיפולים שמוצגת במלואה ללקוח".

דהן מעלה גם נקודה נוספת, לה ערך רב עבור הלקוח והיא היכולת להתחרט ולבטל עסקה במסגרת זמן קצובה. "יש לנו מבצע שכותרתו היא: 'לא מתאים לך תחזיר' - אחרי חמישה ימים אפשר להחזיר את הכסף ללקוח. השכן אמר לך שהצבע של האוטו לא יפה? לא נוח לך? אין שום בעיות, אנחנו כאן". המכוניות עצמן, מסביר דהן, יוצאות מהחברה רק לאחר השבחה ובדיקה קפדנית: "האחריות שלנו היא שנה עד שלוש שנים לכל הרכבים ואתם מקבלים הכל במקום אחד - פתרונות מימון וגם אפשרות לעסקת טרייד אין אם יש ברשותכם רכב ישן ואתם מעוניינים בכך. יש לנו גם שרות שינוע רכבים לסניף המועדף על הלקוח".

ומה עם המכוניות החשמליות שנמצאות כיום בראש רשימת המשאלות של רבים?

"אנחנו היינו חלוצי התחום. יש לנו מספר מאוד גדול של דגמים חשמליים ואנחנו גם מחזיקים מכוניות חשמליות בהשכרה ובליסינג", אומר דהן לסיום.

לפרטים נוספים על שדרוג רכב באלדן הקליקו כאן>>