תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"הדור הבא של הטלוויזיות": מסכי הלד הענקיים עמידים לנזקי מזג האוויר ויוצאים גם לחצר בית

טכנולוגיית מסכי הלד לא עוצרת ויכולה להפוך גם את החצר שלכם ל'אולם קולנוע', כך מסביר דוד בר נוי, סמנכ"ל השיווק של חברת PEACH LED מבית CLEANLED • "אם בעבר בריכה בגינת הבית הייתה השאיפה, ובשנים האחרונות זכה להכרה המטבח החיצוני - כיום מסכים בגודל 130-210 אינץ' הם הבשורה"

צילום: באדיבות פיץ' מסכים
צילום: באדיבות פיץ' מסכים

הכתבה בשיתוף PEACH LED

פחות משני עשורים עברו מהימים בהם טלוויזיה דמוית תא הקפאה של מקרר בגודל 45 אינץ' נחשבה פלא טכנולוגי. כיום השוק מתהדר בטלוויזיות גם בגודל - 100 אינץ'; הטכנולוגיה משדרגת לנו חדשות לבקרים את חווית הצפייה, בין אם מדובר על איכות צפייה 4K או 8K או לחלופין במידות גדולות יותר של טלוויזיות היוצאות לשוק. אולם לדברי דוד בר נוי, סמנכ"ל חברת מסכי הלד PEACH LED, ההתפתחות בתחום מסכי הלד הביאה עימה בשורה אשר מציבה את עולם הטלוויזיות הישן מאחור. בראיון עימו הוא מסביר על הטכנולוגיה שצברה תאוצה בעשור האחרון.

לדברי בר נוי, "תחום מסכי הלד מתקדם בצעדי ענק, ההצלחה בפיתוח מוצר איכותי, עמיד עם צפיפות מינימלית בין נורות הלד - שהביאה איתה בשורה לעולם הצפייה: איכות צפייה חלקה (בגלל הצפיפות), צבעים עזים, עוצמת הארה של 4,500-6,500 יחידות NITS (יחידות הארה), כאשר הממוצע בשוק הטלוויזיות עומד על 700 NITS יתרון נוסף הוא שטכנולוגיית הלד היא מודולרית, כלומר ישנה אפשרות לייצר מסך בכל גודל נדרש - כך אף אחד לא מגביל לנו את חווית הצפייה".

דוד בר נוי, סמנכ''ל פיץ' / צילום: באדיבות פיץ' מסכים
 דוד בר נוי, סמנכ''ל פיץ' / צילום: באדיבות פיץ' מסכים

הוא מוסיף כי "הקפיצה הטכנולוגית של הלד גם הפכה את עולם המקרנים ללא רלוונטי. כמו כן, בשל עוצמות ההארה הגבוהות מסכי הלד ניתנים לצפייה חלקה ואיכותית באור יום, מדובר כיום על מוצר OUTDOOR, החסין מפני גשם, אבק, מלחים ושמש. כמובן שהוא גם מתאים לפנים הבית. מבחינת הגודל, מסכי לד יכולים, כאמור, להגיע לכל גודל שנחפוץ בו כל עוד אנו שומרים על יחס השידור של 16:9. כשהיום בישראל ברוב הבתים מעוניינים ב-160 אינץ'. בשורה התחתונה, לדעתי אנו צופים בשידור חי במהפכה בחוויית הצפייה, הדור הבא של הטלוויזיות".

צילום: באדיבות פיץ' מסכים
 צילום: באדיבות פיץ' מסכים

איך בעצם בוחרים גודל מסך?

"ראשית, חשוב לזכור שזו לא עוד טלוויזיה שקונים בחנות, מדובר על מוצר בהתאמה אישית. נציג של החברה מגיע לבית הלקוח ויחד איתו מבין את הצרכים, הוא מחשב מרחקים וזוויות צפייה - ובהתאמה בוחר עבורו את המוצר. ישנו מוצר שמותקן ישירות על קיר, או מוצר מתכוונן חשמלי, כזה שעל ידי לחיצת כפתור ניתן להזיז את כל מסך ה-160 אינץ' 90 מעלות לטובת צפייה נוחה. חוויית הצפייה היא משמעותית לכן מדובר על מוצר בהתאמה אישית. עם יד על הלב, זו לא עוד טלוויזיה, המסך הופך להיות המרכז של הבית".

צילום: באדיבות פיץ' מסכים
 צילום: באדיבות פיץ' מסכים

ומעבר למסך אתם דואגים לכל האופרציה הנלוות?

"כמובן, נציג של PEACH LED מגיע לבית הלקוח ומבין את הצרכים, לאחר מכן אנו עוברים לשלב התכנון, לייצור קונסטרוקציה ייעודית, ולתכנות וחיבור למערכות הבית. לאחר מכן, המסך נשלט דרך הבית החכם, הסמארטפון, הסטרימר, או חברת כבלים/לוויין תלוי בלקוח. והכי חשוב ב-DNA של החברה שלנו נמצא לפני הכל השירות - אנו עובדים מול לקוחות פרטיים ולכן השירות חייב להיות יותר ממצוין".

צילום: באדיבות פיץ' מסכים
 צילום: באדיבות פיץ' מסכים

ולסיום, מה צופן לנו העתיד בתחום מסכי הלד?

"זה לא העתיד, אלא כבר קורה בימים אלו. לדעתי, בעוד מספר שנים בודדות מהיום נשכח מטלוויזיות שנמכרות בחנות בגודל מוגבל. טכנולוגיית הלד תגיע לכל בית פרטי בישראל, בין אם מדובר על מסכי פנים בכל גודל רצוי, או מסכי חוץ. אם לפני 7 שנים המרחק המקסימלי בין נורות הלד שהטכנולוגיה ידעה לייצר היה 1ס"מ כיום הטכנולוגיה עומדת על 0.8 מ"מ - מה שמאפשר לנו איכות צפייה חלקה. כך שאין סיבה להגביל את גודל מסכי הטלוויזיה, וכל בית יזכה למסך בהתאמה אישית כדי להבטיח חוויית צפייה יוצאת דופן. כך או כך, אם בעבר בריכה בגינת הבית הייתה השאיפה, ובשנים האחרונות זכה להכרה המטבח החיצוני - כיום מסכים בגודל 130-210 אינץ' הם הבשורה".

 הכתבה בשיתוף PEACH LED