תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

ביטוח נסיעות לחו"ל – האם אנחנו באמת צריכים אותו?

עבור מה נועד ביטוח נסיעות לחו"ל? אילו אופציות יכולות להיות כלולות בו? ומה הערך הכלכלי שלו עבורנו?

ביטוח נסיעות לחו''ל / צילום: Dmytro Sidelnikov, Freepik
ביטוח נסיעות לחו''ל / צילום: Dmytro Sidelnikov, Freepik

הכתבה מטעם Wobi

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה, במשך שנה אתם עובדים קשה, חוסכים שקל לשקל על מנת להגשים חלום ישן ולטוס לניו יורק - לראות הצגות, תערוכות, אירועי ספורט ועוד. אך זמן קצר לאחר שאתם נוחתים בעיר, אתם מרגישים לא טוב ונדרשים ללכת לרופא מקומי או להתפנות לבית חולים. מאחר ואינכם תושבי ארה"ב, הרי שאתם נאלצים לשלם מחיר מלא עבור השירות, עבור כל פרוצדורה רפואית שאתם עוברים וכן עבור תרופות שעליכם לקחת.

מעבר לכך שמדובר בסיטואציה מאוד לא נעימה שעשויה להשפיע על היכולת שלכם להמשיך בטיול או ליהנות ממנו, הרי שמדובר בעול כלכלי לא פשוט שיכול לשנות את כל התוכניות שלכם. זה יכול אפילו לאלץ אתכם לוותר על כל החלומות שלכם ואולי אפילו לקצר את הנסיעה. כל זה עשוי להימנע בצורה מאוד פשוטה, קלה ואפילו במחיר נמוך יחסית.

כל מה שעליכם לעשות על מנת שלא תצטרכו לשאת בעול הכלכלי של טיפול רפואי בעת שהייתם בחו"ל, הוא לרכוש ביטוח נסיעות. ביטוח זה משווק על ידי שורה ארוכה של חברות ביטוח, כשכל אחד יכול לבחור באיזו חברה הוא יהיה מבוטח ואת הפוליסה המתאימה לו.

חשוב לזכור כי ביטוח נסיעות לחו"ל לא נועד לספק לנו שירותי בריאות, למרות שהוא יכול מאוד לעזור לנו בכך בהיבטים מסוימים. המטרה של ביטוח נסיעות לחו"ל הוא לאפשר לנו לקבל החזרים כספיים על הוצאות שנידרש לבצע אם יהיה לנו צורך לקבל שירות רפואי ביעד אליו אנחנו נוסעים, כך מסבירים ב-Wobi, סוכנות הביטוח הדיגיטלית הגדולה בישראל ומפעילת מנוע השוואת מחירי ביטוח בעל אותו השם.

בישראל, בהיותנו אזרחי המדינה, אנחנו זכאים לקבלת טיפול רפואי מסובסד דרך קופות החולים באמצעות ביטוח בריאות ממלכתי, וכן יש לנו ביטוחים פרטיים הכוללים כיסויים שונים ומגוונים. כל זה איננו תקף בחו"ל. לכן עלינו לדאוג לפוליסה שתספק לנו את הכיסויים הנדרשים לנו, כך שאם יהיה צורך בהם לא נאלץ לשלם את המחיר המלא עבור הפרוצדורות השונות, אלא נקבל החזר כספי עליהן.

ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לחסוך לנו כסף, וכן מעניק לנו אופציות שייתכן ובמצב רגיל בחו"ל לא בהכרח נוכל ליהנות מהן. בין אם זה ייעוץ רפואי מהארץ בטלפון, אפשרות לשירות חילוץ והצלה במקרים מסוימים, הטסה של בן משפחה מדרגה ראשונה אלינו, ועוד. ב-Wobi מציינים כי מעצם העובדה שהפוליסה מכסה מגוון פרוצדורות, עשויות להיחסך מאיתנו בעיות ודילמות ובמקרים מסוימים יינתן לנו יותר שקט נפשי.

על מנת לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל אפשר להיכנס לאתר Wobi, לקבל הצעות מחברות ביטוח שונות ואז להשוות ביניהן. כך תוכלו לדעת איזו הצעה הכי משתלמת עבורכם, מבחינת עלויות, כיסויים ותנאים וכן לרכוש את הפוליסה אונליין במהירות ובקלילות.

צרו איתנו קשר *5988