דוח פינטק | פודקאסט

כך הפינטק יכול להצעיד קדימה עסקים קטנים ובינוניים

אינפורמציה רבת-היקף ומועילה חבויה בתוך היום-יום של העסקים הקטנים והבינוניים • בעזרת כלי פינטק מתאימים, אפשר לשפר דרמטית את ביצועי הארגון • באילו כלים מדובר, ומה הם עושים? • האזינו  

פינטק / אילוסטרציה: Shutterstock, Wright Studio
פינטק / אילוסטרציה: Shutterstock, Wright Studio

אילו תועלות יכולים עסקים קטנים ובינוניים להפיק מטכנולוגיות וכלי פינטק מתקדמים? כדי להבין זאת הזמנו השבוע ל"דוח פינטק" את פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת - מערכת מידע לניהול עסקי. אברהמי הוא גם חבר סגל אורח בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול ומערכות מידע בטכניון.

לדבריו, "במקומות רבים בתעשייה מנצלים כיום הפינטק כדי לתת שירותים חדשים של עיבוד נתונים. עסקים קטנים ובינוניים יכולים לנצל את הנתונים שקיימים בתוך המערכות שלהם ויחד עם טכנולוגיות מתקדמות - כמו למידת מכונה - להפיק תובנות משמעותיות. למשל, עסק קטן שנהל מלאי יוכל לדעת אילו פרטים הוא צריך להזמין ומתי".

באילו עוד תחומים ואופנים הפינטק יכול לסייע לעסקים קטנים ובינוניים? האזינו לפרק השבוע.

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.